Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner igen det.
Hoppas du kom vidare igen sedan.
Jag har lite mer flyt än igår men det blir ändå stopp ibland

Kom en bit men nu tar jag paus i några dagar. Har så många kapitel "på lager" att publicera att jag kan vila i några dagar/veckor. :) Så inväntar motivationen :D
 
Igår tvättade jag hästens box och målade min del av stallet. Idag vaknade jag med svullna händer och ont överallt. Idag har jag målat resten, tagit ned, rengjort krubba, mm och satt tillbaka. i morgon ska jag släppa ut lite djur och slutföra det sista. Sedan är det att äta och dricka gott med kompisar på kvällen. Kommer inte kunna kliva ur sängen på söndag :angel:
 
Det blidde en tur till Engelsbergs bruk, hälsa på tidigare ägaren till vårt hus, lunch på Tolvsbo Värdshus, sen blev det kommunikationsproblem och vi hamnade på den tråkiga vägen mot Borlänge och sen åkte vi till Falun. Tittade till vår tidigare sommarstuga, det är alltså makens syster som äger den själv nu så vi smög inte in på någon annans tomt. ;)
Ville fick simma och sen åkte vi upp på Lugnet. Maken och barnen spelade minigolf och jag gick med Ville. Sen avslutade vi med kvällsmat på Lappens i Hedemora. En rätt mysig dag! :)
 
Det blidde en tur till Engelsbergs bruk, hälsa på tidigare ägaren till vårt hus, lunch på Tolvsbo Värdshus, sen blev det kommunikationsproblem och vi hamnade på den tråkiga vägen mot Borlänge och sen åkte vi till Falun. Tittade till vår tidigare sommarstuga, det är alltså makens syster som äger den själv nu så vi smög inte in på någon annans tomt. ;)
Ville fick simma och sen åkte vi upp på Lugnet. Maken och barnen spelade minigolf och jag gick med Ville. Sen avslutade vi med kvällsmat på Lappens i Hedemora. En rätt mysig dag! :)
Du menar Bolanche?
 
Sitter på altanen och undrar vilka olagliga substanser fåglarna har sugit i sig för de är helt crazy i träden runt omkring. Satan vilket väsen.
Kan man skicka störningsjouren på dem?

"Tja, jag har ett gäng trastar här som väsnas. Jag tror de är höga på vallmofrön. Ni får nog skicka en piket för de är många"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 487
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 263
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp