athena_arabians
Trådstartare
Håller på att tina en bit tonfisk som jag ska grilla till middag. Är i valet och kvalet över vinet till, tysk riesling eller rosé?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller på att tina en bit tonfisk som jag ska grilla till middag. Är i valet och kvalet över vinet till, tysk riesling eller rosé?
Riesling!
Och tack! Nu kom jag också på att jag har en bit tonfisk i frysen!
Tack, du stärkte mig i mitt beslut Jag ska ha en salsa på avokado, mango, chili (lite och inte en alltför stark sort), rödlök och en skvätt lime till. Sedan färskpotatis givetvis.
Slukat hemmagjord Libapizza. Gjorde två varianter. Båda med valnötter, parmesan, mozarella, serranoskinka och honung. Men den ena fick chevré och den andra gorgonzola. Toppade med färsk basilika och roccola.
Bara ett problem. Jag får inte plats med vinet i magen
Hade aldrig hört talas om libapizza så jag googlade. Låter toppengott ! Bakar du bröden själv? Har du "vanlig" pizzasås, eller hur gör du med det?Slukat hemmagjord Libapizza. Gjorde två varianter. Båda med valnötter, parmesan, mozarella, serranoskinka och honung. Men den ena fick chevré och den andra gorgonzola. Toppade med färsk basilika och roccola.
Bara ett problem. Jag får inte plats med vinet i magen
Nu tar jag fredag med rosé och hummerpasta!
Alltså - det är först i mogen ålder jag insett att antisemitismen faktiskt lever fortfarande.Var på bra humör, går in i en tjej-grupp på Facebook och ser helt ärligt hur någon i ett inlägg lagt ut en film när ngn bränner Israels flagga och fått massa likes. Sen flödar antisemitismen helt öppet. Är i chock.
Jag tar inte allt staten Israel gör i försvar men herregud....
Låter fantastisky smarrigt!
Och vin finns det alltid plats för Kvällen är ung även