Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man tillagar vanlig vitlök väldigt länge på låg temperatur, jag tror runt 70 grader i minst 10 dagar, helst längre och vitlöksklyftorna blir helt svarta men ger en helt otrolig smak.Vad är black garlic?
Vad är black garlic?
Vad vacker!Idag såg jag en jättehäftig insekt! En fjäril, tror jag? Jag vet inte. Den såg ut att ha päls istället för vingar på något sätt och den var helt kritvit.
Någon får gärna berätta för mig vad det var för något Lägger bild i spoiler ifall någon tycker det är obehagligt att se.
Du får starta en med ”sitter inne och eldar, dubbla raggsockor och en värmande kopp te”Hoppas det blir ny tråd snart..... Den här meningen stör mig varje gång jag ser den: "Håller på att flyta bort i värmen..." I wish. liksom......
Det var 4 (FYRA) grader i morse när jag släppte ut hästarna.......så elda, raggsockor och te är inte helt overkligt........allsDu får starta en med ”sitter inne och eldar, dubbla raggsockor och en värmande kopp te”
Hoppas det blir ny tråd snart..... Den här meningen stör mig varje gång jag ser den: "Håller på att flyta bort i värmen..." I wish. liksom......
Ska strax klä på mig och åka in till större orten Jag "behöver" lite vin, och så ska jag hämta mina nya Muck boots. Håller verkligen tummarna för att de passar!
Vågar man rödfärga idag? Det ska börja regna vid kl 17, enligt prognos. Vill verkligen inte att färgen ska rinna av väggarna......
Någon art av fjädermott. Denna kanske (vet ej om det finns flera vita arter i Sverige): https://sv.wikipedia.org/wiki/Vitt_fjädermottIdag såg jag en jättehäftig insekt! En fjäril, tror jag? Jag vet inte. Den såg ut att ha päls istället för vingar på något sätt och den var helt kritvit.
Någon får gärna berätta för mig vad det var för något Lägger bild i spoiler ifall någon tycker det är obehagligt att se.