Jag är nyligen inkommen efter en härlig paddeltur. Hann precis hem innan åskan brakade lös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men skämtar du! Jag ska också iväg och paddla! Inte gjort det sedan jag var liten och då paddlade jag ändå inte så mycket utan mer åkte medJag är nyligen inkommen efter en härlig paddeltur. Hann precis hem innan åskan brakade lös.
Jag tror att jag haft vanliga joggingskor. Om du planerar att simma är det nog inte så trevigt med stövlarSka iväg och paddla kanot
Vilka skor ska jag ha? Stövlar?
Sålänge jag överlever är jag nöjdJag tror att jag haft vanliga joggingskor. Om du planerar att simma är det nog inte så trevigt med stövlar
Jag tror att jag haft vanliga joggingskor. Om du planerar att simma är det nog inte så trevigt med stövlar
Hade planerat en rolig övning, men så blev det ingen ridning. Hästen är lite lite gallig i ett ben Det är inte mycket alls, ingen värme, ingen hälta eller reaktion när jag klämmer och känner, så förhoppningsvis är det inget allvarligt, men vill ändå ta det säkra före det osäkra och avvakta och se hur det utvecklar sig.
De går faktiskt helt ok! Är sjöblöt men pga REGN och inte att jag trillat i plurretSålänge jag överlever är jag nöjd
Av gräset kanske? Är de små kan ju rörelse hjälpa till . Fast iofs borde det inte bara bli i ett ben bara kom jag på..