Samma här. Men att man är rädd för åska är egentligen inte så konstigt. Det är rejäla krafter, och kan dessutom vara farligt på riktigt.åska har jag svårt för. Blir stel, stressad och får lätt ångest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Men att man är rädd för åska är egentligen inte så konstigt. Det är rejäla krafter, och kan dessutom vara farligt på riktigt.åska har jag svårt för. Blir stel, stressad och får lätt ångest.
Har lusläst ridlägrets hästbeskrivningar och blivit tokkär... i en skimmel, så klart
Det är något med mig och skimlar. Har aldrig sökt upp dem aktivt men jag hamnar alltid på skimlar och klickar med skimlar.
Det där märkte jag när jag skaffade en skäckMardrömsfärgen på alla vis typ!
De blir lätt synligt skitiga, deras jävla hår är styvare än andra färgers och fastnar i all tyg-utrustning och så kan de få skimmelmelanom.
När jag bodde och jobbade hos mina tränare fanns där ett gäng väldigt vackra PRE och Lussar. De fick under inga omständigheter använda övriga gängets täcken och schabrak. De där vita håren sabbade ju allt för evigt annars...
Min sån "åh, det är den vackraste hästen i världen"-färg är fux med mkt vitt eller flaxfux.
Himla tur att mina kusar båda haft samma färg, linfux. Halvblod som islandsluddgubbe. Så det verkar väl som jag köpt häst endast pga färg iom i övrigt totalt olika exteriör.
Det försvann utan att bli någotDå är det nog påväg hit med
Regnar inte! Ett tag har prognosen sett ut såhär men inget tecken på det än.
Visa bifogad fil 53373
Här utlovade prognosen 0, 7 mm på hela dagen - och nu har det kommit 11 och strilar fortfarande stilla och ljuvligt svalkande. Inte ens med något märkbart åskväder.
Jädrar!Här skulle det ha regnat sedan klockan 14. Inte en droppe. Nu är all tvätt torkad så nu kan det gott ta och komma.Fast gärna utan åska.
Det började just regna och snart smäller det nog också, det är vansinnigt kvavt.
Här lovar himlen smällar! Än så länge spöregn!! Jag har länkat mig för skådespel!
På lightningmaps.org ser det ut att smälla ordentligt på västra sidan om sjön och kring Rättvik. Jag tror faktiskt inte vi kommer att få så mycket smällar, om några, för det kommer lite från fel håll.
Jaha med F. Därför jag gick bet när jag googlade. Eller hamnade på:
”Nils Lövgren född 29 mars 1852 i Södra Höke i Kila, död 7 februari 1920 i Västerås, var biskop i Västerås stift”
(lät orimligt).
Vem är hans fru? Mvh troligen dåligt allmänbildad