Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där märkte jag när jag skaffade en skäck :cautious:
Och min bruna häst är också grön ibland, lite oklart hur hon lyckas. Och nu har hon fått en vit fläck på magen O_o

Jag tycker att ljust rödbruna med mycket tecken är väldigt fina. Men linfuxar är också väldigt fina, framför allt om de är av halvblodstyp :love:

Har ar min favorit rod-bruna hast. Nar jag hade honom bodde vi ocksa pa rod lera :cautious: som gjorde den vita hasten orange 😖 men min "Breyer Boy" (Hollandskt halv/varm blod [jag minns inte vad man sager om dressyr/hopphastar i Sverige] 175cm hog) var alltid lika elegant. Utom nar hans strumpor och ansikte var aldeles orange till den ovriga rodbruna fargen.:p

bigboy.webp
 
Har ar min favorit rod-bruna hast. Nar jag hade honom bodde vi ocksa pa rod lera :cautious: som gjorde den vita hasten orange 😖 men min "Breyer Boy" (Hollandskt halv/varm blod [jag minns inte vad man sager om dressyr/hopphastar i Sverige] 175cm hog) var alltid lika elegant. Utom nar hans strumpor och ansikte var aldeles orange till den ovriga rodbruna fargen.:p

Visa bifogad fil 53399
Jag menar rödbruna hästar med svart man och svans, även om fuxar också är fina :)
 

Bifogade filer

  • received_2668523513466994.webp
    received_2668523513466994.webp
    395,8 KB · Visningar: 42
Alltså, jag är rätt säker på att dom kommer acceptera vårat nej. Men det är tråkigt att behöva säga ifrån på något som vi tycker är självklart. Har man bytt golv så kan man inte ta med sig det när man flyttar!?
Hela grejen är ju helt absurd :laugh: vem fan river upp ett golv för att ta med sig, det lär ju aldrig passa perfekt nån annanstans. Tror dom försöker klämma er på pengar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 082
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 703
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 154
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp