Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bakar surdegsbröd som jäst över natten. Jag måste ju fylla min nya, fina frysbox :angel: :laugh:

Skämt åsido, det är underbart att ha eget bröd att ta fram ur frysen. Om ni skyndar er hinner ni hit på frukost :p
Håller på att baka tekakor i långpanna :) . Om inte bröd hade tagit så förbaskat lång tid att baka, så hade jag absolut gjort det oftare. Jäsa hit och jäsa dit........ :meh:
 
Vitis hoppas alla tar ett chill pill, annars kör vi en OBLIGATORISK gruppkram.
20200112_135215.webp

Vi har haft typ 2 timmar med SOL!!! Tog en promenad med vovven och njöt ❤
Nu lyssnar vi på hönapöna som glatt tutar till den centrifugerande tvättmaskinen.
 
Vitis hoppas alla tar ett chill pill, annars kör vi en OBLIGATORISK gruppkram.
Visa bifogad fil 43945

Vi har haft typ 2 timmar med SOL!!! Tog en promenad med vovven och njöt ❤
Nu lyssnar vi på hönapöna som glatt tutar till den centrifugerande tvättmaskinen.

Eh... chill pill, tack. Jag ÄLSKAR @MJLee :love: men mitt immunförsvar (det obefintliga) vill inte komma i närheten av hennes kärnvapenbaciller just nu :D Hon får gärna endast sprida dem till Bollnäs EPA-folk :rofl:
 
11.30 åkte sambon iväg för att träffa en kompis, nu är han snart hemma. Under den tiden har jag hunnit byta sängkläder, tvättat sängkläder, planera matsedel (vilket inte är det lättaste pga lever med ett man-child), veckostädat (dammtorka, dammsuga + våttorka), rensat kylen OCH ätit rester till lunch.
Juste, eldat har jag också! Och hämtat mer ved.

Så himla rekorderlig!
 
11.30 åkte sambon iväg för att träffa en kompis, nu är han snart hemma. Under den tiden har jag hunnit byta sängkläder, tvättat sängkläder, planera matsedel (vilket inte är det lättaste pga lever med ett man-child), veckostädat (dammtorka, dammsuga + våttorka), rensat kylen OCH ätit rester till lunch.
Juste, eldat har jag också! Och hämtat mer ved.

Så himla rekorderlig!

Jag blir trött bara av att läsa det men bra jobbat! :up: Jag är inte ens i närheten av det... jag har varit till Snusboa och hämtat paket typ :p :laugh:
 
11.30 åkte sambon iväg för att träffa en kompis, nu är han snart hemma. Under den tiden har jag hunnit byta sängkläder, tvättat sängkläder, planera matsedel (vilket inte är det lättaste pga lever med ett man-child), veckostädat (dammtorka, dammsuga + våttorka), rensat kylen OCH ätit rester till lunch.
Juste, eldat har jag också! Och hämtat mer ved.

Så himla rekorderlig!
Var är "wow-gubben" när jag behöver den??!!
Jösses, jag har typ ätit frukost, tömt diskmaskinen, startat en tvätt och gosat med vovvar... :o
 

Som någon i kommentatorsfältet säger.

It's Queen...singing a folk song...about the relativity theory...while Freddie is wearing a multi colored leotard. How can you NOT dig this?

Dessutom medan Roger fortfarande har sin falsetto, beordrar publiken att sjunga med och Freddie glömmer orden :rofl:

Samma band som fö under samma period (75 och 74) kör

 
@MJLee: Jag bara ÄLSKAR hur nervös James Hetfield var inför att träffa kvarvarande Queen vid tributen på Wembley! :laugh: Och när sedan Tony Iommi kommer in höll han verkligen på att dö :rofl:

Stone Cold Crazy är verkligen häftig, den är total metal och passade James perfekt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 226
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 199
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp