R
Raderad medlem 68338
Ja nu känns det ju genast bättre. Lika bra att gå och hänga sig på en gång.
Haha ättestupan 2.0
Lika bra att njuta nu innan det är för sent tänker jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja nu känns det ju genast bättre. Lika bra att gå och hänga sig på en gång.
Håller på att baka tekakor i långpanna . Om inte bröd hade tagit så förbaskat lång tid att baka, så hade jag absolut gjort det oftare. Jäsa hit och jäsa dit........Bakar surdegsbröd som jäst över natten. Jag måste ju fylla min nya, fina frysbox
Skämt åsido, det är underbart att ha eget bröd att ta fram ur frysen. Om ni skyndar er hinner ni hit på frukost
Vitis hoppas alla tar ett chill pill, annars kör vi en OBLIGATORISK gruppkram.
Visa bifogad fil 43945
Vi har haft typ 2 timmar med SOL!!! Tog en promenad med vovven och njöt ❤
Nu lyssnar vi på hönapöna som glatt tutar till den centrifugerande tvättmaskinen.
Nu lyssnar vi på hönapöna som glatt tutar till den centrifugerande tvättmaskinen.
Eh... chill pill, tack. Jag ÄLSKAR @MJLee men mitt immunförsvar (det obefintliga) vill inte komma i närheten av hennes kärnvapenbaciller just nu Hon får gärna endast sprida dem till Bollnäs EPA-folk
Funderade allvarligt på att gå ut och ANDAS på de förbannade snorungarna när de körde igång i går natt
Samma repertoar som tidigare eller har de ändrat när det blivit 20-talet?
Jag skulle välkomna 20-tals musik. Jazz och ragtime. Jag skulle välkomna Death Metal (tidigare hatobjekt #1). Vad som helst förutom den, må den brinna i helvetet, dans och schalgerskalet som torterar min och Megaras öron.
11.30 åkte sambon iväg för att träffa en kompis, nu är han snart hemma. Under den tiden har jag hunnit byta sängkläder, tvättat sängkläder, planera matsedel (vilket inte är det lättaste pga lever med ett man-child), veckostädat (dammtorka, dammsuga + våttorka), rensat kylen OCH ätit rester till lunch.
Juste, eldat har jag också! Och hämtat mer ved.
Så himla rekorderlig!
Hönapöna är en.papegoja Så ja hon tutar och hojtar med tvättmaskinen, roligaste hon vet typÖööh, que? Pratar hönan med tvättmaskinen?
Var är "wow-gubben" när jag behöver den??!!11.30 åkte sambon iväg för att träffa en kompis, nu är han snart hemma. Under den tiden har jag hunnit byta sängkläder, tvättat sängkläder, planera matsedel (vilket inte är det lättaste pga lever med ett man-child), veckostädat (dammtorka, dammsuga + våttorka), rensat kylen OCH ätit rester till lunch.
Juste, eldat har jag också! Och hämtat mer ved.
Så himla rekorderlig!
Var är "wow-gubben" när jag behöver den??!!
Jösses, jag har typ ätit frukost, tömt diskmaskinen, startat en tvätt och gosat med vovvar...
It's Queen...singing a folk song...about the relativity theory...while Freddie is wearing a multi colored leotard. How can you NOT dig this?