Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit rejält arg, ledsen och upprörd två gånger idag, har nu bestämt mig för att skita i det, lägga det bakom igen och inte nämna det alls utan bara njuta av stunden mamma är kvar hos mig innan hon åker tåget hem. Älskade lilla mamma.
 
Sitter på tåget till Bern. Denna gång slapp jag stressa och springa mellan olika perronger i alla fall :laugh: Skönt dessutom för väskan är väldigt många kilo tyngre nu pga inhandlat massa vin :D Min moster bor mitt i ett vindistrikt uppe på ett berg bland vinodlingarna och just i byn där hon bor gör dom riktigt bra (och billigt) vin!
 
Fick ett ledsamt meddelande, en kompis ligger inlagd med sin nästan halvårs gamla bebis som har kramper som de inte vet varför. Ingen feber eller infektioner vilket hade varit ett "enkelt" svar, de var inne för en vecka sen med samma problem. :( Åh vad jag hoppas att det inte är något allvarligt. :(
 
Jag har ridit på medryttarhästen för tredje gången idag. Han är väldigt glad och mycket snäll! Vi kommer säkert ha roligt ihop! Jag red i min egen sadel, ägaren har en 16" och jag ryms helt enkelt inte. Dock verkade min sadel nästan ligga bättre :laugh: vilket känns skönt, då jag sitter så bra i den :angel:
 
Efter städning och stallet är det faktiskt skönt att chilla lite framför brasan som värmer gott 😍 innan jag tar tag i middagen 😊. Har idag känt mig avslappnad meen kruxet är att denna avslappning ger mig ångest; som att det inte vore normalt att inte vara på helspänn hela tiden....🙄🙃. Men som sagt. Nu är det skööönt att kunna slappna av och inte ständigt vara på helspänn i rädsla för att något hemskt ska hända...Skönt när det går åt rätt håll!
 
Hönapöna :D
20200112_181036.webp
 
Haft rejäl ångest sedan igår, nu har det äntligen släppt lite och jag gråter inte hela tiden längre. Fick panikångest på spårvagnen, gör det inte bättre att alla stirrar.

Usch vad jobbigt för dig! :(. Jag trodde innan att jag hade panikångest men nu när jag lärt mig skillnaden mellan PÅ och vanlig ångest så är jag så tacksam att jag inte har det! Men lider med dig ❤.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 228
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 204
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp