Mmmmmm - blev bra !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Taylor är bättre bakom skinnen än dansken
Jaha! Så många scener som utspelade sig i mitt huvudHönapöna är en.papegoja Så ja hon tutar och hojtar med tvättmaskinen, roligaste hon vet typ
De görs inte så här längre...
Gitarrerna i inledningen
Undrar hur många gånger Roger Daltrey dunkat micken i sig själv eller andras huvuden?
Samma här ^^ borde verkligen se över det här med pension känner jag. Är pinsamt dåligt insatt i hur det fungerar, får förutom det orangea kuvertet 1-2 andra kuvert med information om pension, vilket är typ i nivåer av 5kr i månaden har haft ganska många olika arbetsgivare under åren på ströjobb så det blir lite rörigt. Just nu spar jag 200kr i månaden till ett isk-konto, längtar tills jag tjänar mer då jag gärna får upp det till 500-1000 som jag tänkt ska vara mitt egna pensionssparande.Jag tror det är om man går vid 65. I det orangea kuvertet (tror jag det är?) stod det att jag skulle få 18 kr För att förtydliga så var min kommentar om 18kr en lättsam sådan, då jag bara är 28 och har närmare 40 år kvar till pension.
Jaa jag hade ett stabilt (inofficiellt) pensionssparande ett tag men sen gick livet åt helvete så fick panta alla fonder. Borde verkligen ta tag i det nu igen, och börja pensionsspara åt sambon också.Samma här ^^ borde verkligen se över det här med pension känner jag. Är pinsamt dåligt insatt i hur det fungerar, får förutom det orangea kuvertet 1-2 andra kuvert med information om pension, vilket är typ i nivåer av 5kr i månaden har haft ganska många olika arbetsgivare under åren på ströjobb så det blir lite rörigt. Just nu spar jag 200kr i månaden till ett isk-konto, längtar tills jag tjänar mer då jag gärna får upp det till 500-1000 som jag tänkt ska vara mitt egna pensionssparande.
(kanske dags för en pensionssparande-tråd? ^^)
Tänkte att jag skulle höra med min kollega om hon ville byta bort lite kvällar på sitt schema mot några av mina dagpass. Men såg nu att det skulle bli svårt Jag har så jäkla många dagpass, tycker det är skittråkigt. Får alltid ta upp dem, duscha och fixa. Föredrar kvällar, då lägger man dem och så är det slut sen
Japp, det gör jagHehe sant. Jobbar du på äldreboende eller så?