Tyvärr är det så, ja. Och att man inte kan pysa bort ett ruttet skolsystem.Synd att det inte går att pysa ut dåliga lärare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr är det så, ja. Och att man inte kan pysa bort ett ruttet skolsystem.Synd att det inte går att pysa ut dåliga lärare.
Supersnygg klänning som sitter som en smäck på digHar hämtat ut paket innehållande en ny klänning och underkjol mycket nöjd! Förutom att det var hål i axelsömmen så fick ta fram symaskinen och fixa lite, tur jag kan sy! (Har kontaktat företaget om detta)
Mitt nyårslöfte är att uppdatera min garderob med kläder jag verkligen gillar, så det börjar bra
Visa bifogad fil 43860
Tack!Supersnygg klänning som sitter som en smäck på dig
Var har du köpt den? *vill också ha*
Jag vill också veta!!Tack!
Skickar PM!
Ett ögonblick så kommer PM!Jag vill också veta!!
Enligt folkhälsomyndigheten kan man smitta i flera dygn efter att man tillfrisknat. Aldrig hört om mindre än 48 timmar efter sista symptom, vilka brukar rekommendera det? Och varför mer för barn än för vuxna?Vadå snyggt? Ett dygn efter sista kräkningen är det som rekommenderas för vuxna.
Jotack. Brukar föredra att beställa hem det mesta så man slipper vistas bland folk på min fritid, bland annat därförTill Ikea åker man på egen risk
Citat från 1177: Stanna hemma från skola eller arbete i minst ett dygn efter att du senast kräktes eller hade diarré. För barn i förskolan gäller minst två dygn.Enligt folkhälsomyndigheten kan man smitta i flera dygn efter att man tillfrisknat. Aldrig hört om mindre än 48 timmar efter sista symptom, vilka brukar rekommendera det? Och varför mer för barn än för vuxna?