Nä, sån tur har jag inte, var symtomfri i 48 timmar innan jag gick ut.Har @Tranan varit på snabbvisit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, sån tur har jag inte, var symtomfri i 48 timmar innan jag gick ut.Har @Tranan varit på snabbvisit?
Jo, ska prata med henne igen nästa vecka. Jag har uppfattat det som att problemet är att idrott och hälsa 1 är en obligatorisk kurs på de nationella programmen och att det inte går att stryka kursen pga det. Hon nämnde också någon gång att hon inte vill att en lägger till fler kurser för att det riskerar att ta tid och fokus från de obligatoriska kurser.Kan du prata med en syv om hur du kan göra? Vet inte hur det funkar med nya reformen men innan kunde man ju stryka betyg ur sitt program om man läste ett utökat program. Så om det är för att komma upp i en viss kurspoäng när du tar studenten kanske det finns möjlighet att läsa till kurser, som är mindre jobbiga, för att öka kurspoängen och sen kunna räkna bort idrottsbetyget? Syv brukar ju vara bra på att hitta lösningar, och vet säkert hur man kan komma runt poängproblemet i så fall.
Men då tycker jag att du ska fråga hur hon menar att du ska göra för att lösa problemet med idrotten. Jag tänker att syv har inblick i vad som kan göras och vad gymnasieförordningen (tror jag den heter?) säger. Problemet med gymnasiet är ju att det är frivilligt och, vad jag vet, inte lika hårt reglerat som grundskolan (där jag jobbar). Men det kan inte vara upp till dig att lösa detta. Någon måste kunna ta ansvaret och jag tänker att om inte syv vet så vet hon var du kan vända dig.Jo, ska prata med henne igen nästa vecka. Jag har uppfattat det som att problemet är att idrott och hälsa 1 är en obligatorisk kurs på de nationella programmen och att det inte går att stryka kursen pga det. Hon nämnde också någon gång att hon inte vill att en lägger till fler kurser för att det riskerar att ta tid och fokus från de obligatoriska kurser.
Men det är absolut värt att fråga igen. Tack för tips
Det har ju kommit nya teorier om att magsjuka ev. kan smitta via luften. Man forskar på det nu.
Har druckit mycket för att vara mig. Jag brukar bli lullig på 2 glas vin. Men inte idag, en flaska vin och två glas whiskey senare och jag känner av noll. Bara för att jag kände fuck it all och tänkt bli lite berusad
Da fuck?
Vars är du nu?