Det hade åtminstone fått ner vår kollega på jorden för en stundApp app app @Zinfernia
Icke missleda den Tullen kan ge oanade konsekvenser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade åtminstone fått ner vår kollega på jorden för en stundApp app app @Zinfernia
Icke missleda den Tullen kan ge oanade konsekvenser
Stygga tankar renderar dig en veckas shoppingstopp.En kollega åkte till Thailand idag. Jag och en annan kollega var ruskigt avundsjuka när vi satt på jobbet igår, det var jämngrått väder hela dagen och allt vår kära vän gjorde var att prata om hur underbart han snart ska ha det.
Vi funderar på att tipsa den thailändska tullen om att vår kollega tänker smuggla in knark och hoppas på att tullen bjuder vår stöddiga vän på en rektalundersökning innan han får lov att komma in i landet
Vars är du nu?
Oh NO! Fast det hade varit bra för min plånbok.....Stygga tankar renderar dig en veckas shoppingstopp.
Oh NO! Fast det hade varit bra för min plånbok.....
Med resultatet en spontan personlig konkurs?Jag spontanshoppade på Gucci idag. Not good
Jag håller mig ju iallafall bara till facebook köp-och-säljJag spontanshoppade på Gucci idag. Not good
En kollega åkte till Thailand idag. Jag och en annan kollega var ruskigt avundsjuka när vi satt på jobbet igår, det var jämngrått väder hela dagen och allt vår kära vän gjorde var att prata om hur underbart han snart ska ha det.
Vi funderar på att tipsa den thailändska tullen om att vår kollega tänker smuggla in knark och hoppas på att tullen bjuder vår stöddiga vän på en rektalundersökning innan han får lov att komma in i landet
Jag håller mig ju iallafall bara till facebook köp-och-sälj
Vad blev det?
Den kanske har tänder av stål?Alltså, jag orkar inte! Har precis hört en råtta i väggen
Kan inte göra mycket åt saken men behöver lite moraliskt stöd
Trodde också betonghus var förskonade mot gnagare?
Kan tänka mig att "stelt" inte räcker för att beskriva stämningen i det rummetJag satt fast i klistret mexikanska tullen efter att ha råkat kryssa "SI" (ja) på att jag hade vapen och utrotningshotade djur med mig. Den bakfyllan var inte att leka med så tänkte fel
När de öppnade min resväska hade jag x antal zip-påsar med kritvit karibisk sand av mjölkonsistens i denna.
Min kompis är smyckesdesigner och hade bett mig ta med mig sand. VAD I HELVETE vad detta inte var uppskattat av mexikanska tull-polisen. Försökte dra ett skämt för att lätta upp stämningen men nej ... det hjälpte inte
Den kanske har tänder av stål?
Kan tänka mig att "stelt" inte räcker för att beskriva stämningen i det rummet
Ståltandsråttor -> en ny art!
Skulle det få mig att må bättre tänker du?
Vad ska jag kalla den? Vem ringer jag?!Ståltandsråttor -> en ny art!
Vad ska jag kalla den? Vem ringer jag?!