Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kollega åkte till Thailand idag. Jag och en annan kollega var ruskigt avundsjuka när vi satt på jobbet igår, det var jämngrått väder hela dagen och allt vår kära vän gjorde var att prata om hur underbart han snart ska ha det.

Vi funderar på att tipsa den thailändska tullen om att vår kollega tänker smuggla in knark och hoppas på att tullen bjuder vår stöddiga vän på en rektalundersökning innan han får lov att komma in i landet 🤔
Stygga tankar renderar dig en veckas shoppingstopp. :devil:
 
La mig med elfilten i sängen för en liten cat nap för ca 2 h sen. Legat här och dragit mig med hunden som mössa och pratat i tel. Så skönt!
Ska ner och dra i sambon och se om vi kan se ett avsnitt Vikings nu. Och kanske öppna chokladboxen vi fått. Framför allt det senare.. :angel:
 
En kollega åkte till Thailand idag. Jag och en annan kollega var ruskigt avundsjuka när vi satt på jobbet igår, det var jämngrått väder hela dagen och allt vår kära vän gjorde var att prata om hur underbart han snart ska ha det.

Vi funderar på att tipsa den thailändska tullen om att vår kollega tänker smuggla in knark och hoppas på att tullen bjuder vår stöddiga vän på en rektalundersökning innan han får lov att komma in i landet 🤔

Jag satt fast i klistret mexikanska tullen efter att ha råkat kryssa "SI" (ja) på att jag hade vapen och utrotningshotade djur med mig. Den bakfyllan var inte att leka med så tänkte fel :p
När de öppnade min resväska hade jag x antal zip-påsar med kritvit karibisk sand av mjölkonsistens i denna.
Min kompis är smyckesdesigner och hade bett mig ta med mig sand. VAD I HELVETE vad detta inte var uppskattat av mexikanska tull-polisen. Försökte dra ett skämt för att lätta upp stämningen men nej ... det hjälpte inte ;)
 
Jag satt fast i klistret mexikanska tullen efter att ha råkat kryssa "SI" (ja) på att jag hade vapen och utrotningshotade djur med mig. Den bakfyllan var inte att leka med så tänkte fel :p
När de öppnade min resväska hade jag x antal zip-påsar med kritvit karibisk sand av mjölkonsistens i denna.
Min kompis är smyckesdesigner och hade bett mig ta med mig sand. VAD I HELVETE vad detta inte var uppskattat av mexikanska tull-polisen. Försökte dra ett skämt för att lätta upp stämningen men nej ... det hjälpte inte ;)
Kan tänka mig att "stelt" inte räcker för att beskriva stämningen i det rummet 😂
 
Kan tänka mig att "stelt" inte räcker för att beskriva stämningen i det rummet 😂

Alltså svar ja... Jag försökte förklara mig typ "if I really had drugs, weapons and endangered animals I would NOT have been honest with you guys and signed YES on the form".
Tull-polisen bara (resting super-bitch-face): "ok, shut up"

Satt där men jordens fulaste bränna, svinstor hatt och luktade som systembolagets utförsäljning och mitt plan gick om typ 15 minuter. Livet lekte ej :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 224
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp