Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
For förbi hästarna och gav mat på vägen hem från jobbet. Nu väntar jag hem sambo, barn och hund så ska vi fixa middag tillsammans :).
 
Avskyr att vara så ojämn i humöret, och framförallt ta varenda litet snedsteg i planen eller ett misslyckande som världens grej.. Har ältat i flera dagar att jag fick U på en tenta, på den nivån att jag har funderat på att hoppa av utbildningen för "jag kan ju i alla fall ingenting", istället för att bara bita i det sura äpplet, inse att jag sög/var sämst, och gå vidare... Känns som en bra uppladdning inför morgondagens tenta!

Ont i lungorna har jag också...

Blir en "lonka" till middagen, för det tycker jag mitt humör är värt!
 
Sitter i syrummet och har problem med tygval. Har hittat ett jättefint mönster och gjort iordning det men hittar inte det optimala tyget..
 
Idag kom en av de 2 julklappar som posten inte riktigt fått fram i tid. 🎅
En nack- och rygg-massagemojäng. Sååå skönt!
Jag ska köra den och fotmassagemaskinen och bli lika avslppnad som en aladåb! Jag provkörde och den var gudomlig!
Sambon är nu också sjuk. Han sov 16 h till idag och har sen vilat under dagen och är snart frisk. Jag vill ha den människans förbränning och immunförsvar! :cautious:
 
Idag kom en av de 2 julklappar som posten inte riktigt fått fram i tid. 🎅
En nack- och rygg-massagemojäng. Sååå skönt!
Jag ska köra den och fotmassagemaskinen och bli lika avslppnad som en aladåb! Jag provkörde och den var gudomlig!
Sambon är nu också sjuk. Han sov 16 h till idag och har sen vilat under dagen och är snart frisk. Jag vill ha den människans förbränning och immunförsvar! :cautious:

Vad är det för mojäng?
 
:rage: får e-post IDAG att jag har ett paket att hämta ut hos mitt postombud. Om jag inte hämtar det INNAN 10 så skickas det tillbaka till avsändaren. Försökt ringa postombudet men ingen kan svara och jag ska ringa tillbaka om en halvtimme. Sitter nu på plats 203 i PostNords kundtjänst... :banghead: Inte för att klaga men för att se till att de förlänger tiden för hämtning alt skickar om. Vet inte om de kan göra det ena eller det andra. Jag har inga möjligheter att hämta idag.
 
https://www.24.se/hem-fritid/sasong...GBXJMv6tkji9k0Q_7wGdOwmvZpHhg7IxoCx1kQAvD_BwE

Typ liknande denna. Det är såna "kulor" i som rör sig och masserar. Man kan ställa in värme eller ej värme på dem. Och så kan man flytta den till de punkter man vill ha masserade alt spänna fast den på en stol.
Åh vi har en massagestol på jobbet och jag älskar när kulorna kommer upp vid nacken. Kan sätta mig i stolen men jobbig spänningshuvudvärk och 20 min senare är den borta. Skulle behöva en sån mojäng men alltid varit skeptisk till om de verkligen fungerar lika bra!
Är det det märket du har?
 
Åh vi har en massagestol på jobbet och jag älskar när kulorna kommer upp vid nacken. Kan sätta mig i stolen men jobbig spänningshuvudvärk och 20 min senare är den borta. Skulle behöva en sån mojäng men alltid varit skeptisk till om de verkligen fungerar lika bra!
Är det det märket du har?

Visst är massage underbart?!

Jag vet inte märket. Står inte på möjängen eller bruksanvisningen. Wierd!
Jag kan kolla om lådan åkte med till soplådan nyss eller står kvar i ladan nästa gång jag gå ut.

Jag känner mig efter den som om jag fått en dos plegg. Så avslappnande! :love:
 
Visst är massage underbart?!

Jag vet inte märket. Står inte på möjängen eller bruksanvisningen. Wierd!
Jag kan kolla om lådan åkte med till soplådan nyss eller står kvar i ladan nästa gång jag gå ut.

Jag känner mig efter den som om jag fått en dos plegg. Så avslappnande! :love:
Ja! Låter underbart :love: Behöver en sån NU!
 
:rage: får e-post IDAG att jag har ett paket att hämta ut hos mitt postombud. Om jag inte hämtar det INNAN 10 så skickas det tillbaka till avsändaren. Försökt ringa postombudet men ingen kan svara och jag ska ringa tillbaka om en halvtimme. Sitter nu på plats 203 i PostNords kundtjänst... :banghead: Inte för att klaga men för att se till att de förlänger tiden för hämtning alt skickar om. Vet inte om de kan göra det ena eller det andra. Jag har inga möjligheter att hämta idag.
Suck..
Jag fick en påminnelseavi på ett paket igår, hämta senast 3 januari...
Behöver Jag säga att jag inte fått någon avi tidigare?
Paketet var skickat i retur.. vem avsändaren var visste de inte heller...
 
Sitter på tåget från Frankfurt, ska nedåt i landet. Är helt genomsvettig!
Hade ont om tid från flyget till tåget men tänkte att om jag skyndar mig och den incheckade väskan kommer tidigt så hinner jag. Min väska kommer som nr tre på bandet så jag skyndar mig att ta den och halvspringer till tågstationen. Visar sig att tåget går från spår 5 som ligger jättelångt bort. Säkert 5-6 rulltrappor, rullband och långa passager. Skyndar mig allt jag kan, är allelers svettig när jag kommer fram till spåret precis i tid. Då är tåget försenat 5 min, bra tänker jag då hinner jag köpa biljett i appen medan jag väntar.
Hör då hur de säger i högtalarna att ”idag går tåget från spår 2”. Som ligger helt på andra sidan dvs jag måste gå hela jävla vägen tillbaka genom passagen, rulltrappor och rullband. Och detta fort, så jag inte missar tåget. Så jag springer tillbaka. Svetten rinner. Hör flera bakom mig som springer och stånkar. Kommer fram till spår 2 och då står det plötsligt att tåget går från spår 5 idag på monitorn. DÄR JAG PRECIS VAR JU!!! Nu är dessutom klockan så mycket att jag aldrig någonsin skulle hinna tillbaka till spår 5 igen. Så jag får ta nästa tåg. Som går från....spår 5!!! Så hela jävla vägen tillbaka igen, och bråttom då med för nu är det bara 7 minuter tills det går. Hann till slut, men jävlar vad jag (och alla andra) svor :rage:

"Semestersabotören 2"!

 
Måste ta tag i att börja fila och smörja in mina fötter oftare. Ser förjävliga ut! Har dessutom fått liktorn under foten som gör ont. Men det ääär ju såå trååkigt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 216
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp