Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Axeln gör ont, kroppen är trött och hjärnan ska vi inte prata om. Jag har ju precis haft jullov! :arghh:
Den här kursen är dock mastig. Vi ska tydligen lära oss mer än LARK, men på kortare tid :meh: kursutvärderingen kommer nog vara intensiv...
 
Ringde postnord som kollade och sa att nej det hade blivit fel datum så inga problem de skulle ändra i sina system, särskilt som det är ett utlandspaket (30 dagars liggtid). Ringde sedan till ICA igen, trevlig man som påpekade att det stod 10 februari i mailet :angel: :o Men man undrar lite om PostNords kundtjänst och om de har riktig koll på sina system.
 
Livet med ADD: Kikade igenom kalendern för januari och februari och fick lite småångest över att det var så tomt. Jag är väldigt beroende av planerade aktiviteter och strukturer, annars kommer jag inte ut ur lägenheten. Ångest är ibland en väldigt stark motivator och efter ett besök på Folkuniversitets hemsida så är jag nu anmäld till två olika teaterkurser, båda med start i januari. Det är alltså två kurser utöver den teaterkurs som börjar nu på måndag, som jag anmälde mig till i december. Kanske inte helt genomtänkt men det löste aktivitetsångesten åtminstone :p
 
Är inte så jättesjuk men tillräckligt så att jag vet att det skulle vara ett helvete på jobbet så jag stannade hemma idag och antagligen imorgon också. Får lite dåligt samvete men inte kul att sitta på jobbet såhär heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 218
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp