R
Raderad medlem 68338
Alltså. Aftonbladet levererar i sedvanlig ordning brännande heta nyheter och journalistik i världsklass:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det munskölj med fluor? Isåfall ska du inte använda det när du borstat med fluortandkräm. Låt tandkrämen vara kvar i stället, skölj inte efteråt.Känner mig gammal.
Behöver typ 30 min för alla rutiner innan sängdags.
Mediciner 4 olika
Borsta tänderna-mellanrumsborste-tandtråd-munskölj
Tvätta ansiktet, smörja med ögoncreme+ ansikstcreme.
Alltså... passera 40 känns.
Innan har det varit borsta tänderna-blaska av ansiktet OM jag bär smink gå och lägga sig.
Får börja med påse över huvudet -Gonatt
Undrar hur det blir sen när du passerat 50Känner mig gammal.
Behöver typ 30 min för alla rutiner innan sängdags.
Mediciner 4 olika
Borsta tänderna-mellanrumsborste-tandtråd-munskölj
Tvätta ansiktet, smörja med ögoncreme+ ansikstcreme.
Alltså... passera 40 känns.
Innan har det varit borsta tänderna-blaska av ansiktet OM jag bär smink gå och lägga sig.
Får börja med påse över huvudet -Gonatt
Och jag funderade på hur Trump kunde "veta" det, nästan så jag blir orolig att han själv beordrat nåt...Alltså på tal om lite viktigare nyheter än en tam fluga...
Blir på riktigt jävligt oroad om det är så att Iran verkligen RÅKAT skjuta ner ett passagerarplan med missiler. Tanken att det sitter nerviga människor och typ darrar på avtryckaren på missiler och kärnvapen och närsomhelst kan börja skjuta vilt omkring sig känns ju... sådär OBRA.
Det har jag också hört men när är det tänkt att man ska använda munskölj då om inte efter tandborstning?Är det munskölj med fluor? Isåfall ska du inte använda det när du borstat med fluortandkräm. Låt tandkrämen vara kvar i stället, skölj inte efteråt.
Jag brukar rationalisera bort moment, t.ex. igårkväll kändes tänderna rena så då sköljde jag bara med Flux.
Ikväll borstade jag men fluxade inte.
Tandtråd behövs väl inte varje dag? Tror jag använder det 1-2 gånger i månaden.
(Mellanrumsborste ryms inte mellan mina tänder).
Och jag funderade på hur Trump kunde "veta" det, nästan så jag blir orolig att han själv beordrat nåt...
Någon gång mitt på dagen. Helst direkt efter lunch eller ev. mellanmål på eftermiddagen.Det har jag också hört men när är det tänkt att man ska använda munskölj då om inte efter tandborstning?
Men då smakar det illa efter man druckit kaffe?Någon gång mitt på dagen. Helst direkt efter lunch eller ev. mellanmål på eftermiddagen.
Haha ja kanske detMen då smakar det illa efter man druckit kaffe?
Ja! Låter underbart Behöver en sån NU!
Det tycker jag du kan göra, inte ska du behöva gå tre gånger! Ring och säg som det ärUndra så om man kan boka läkarbesök för fler anledningar på samma gång... Eller typ boka in en tid för service! "hej, skulle behöva att ni kör blodprov för det här och sen även kolla det här och det här". Har 3 saker nu jag skulle vilja kolla upp, men 3 besök för något jag känner lätt skulle kunna klämmas in på typ 30 min känns så onödigt!