Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg till tandläkaren och ganska pigg.

Igår efter vår heldag med bad, utelunch och shopping var vi helt slut innan vi var hemma. Vi hann köra fast hos hästarna med när jag skulle vattna så jag fick be hyresvärden hjälpa oss loss med traktorn. Jag vet inte vem som är skruttigast, gubben eller traktorn men han lyckades både få igång sig själv och den gamla 50-talaren och upp kom vi. Efter lite socialt snack åkte vi hem men fikade bara, humrarna in i kylen till i kväll istället.

Efter jag burit in den spontanshoppade fåtöljen och krånglat in den på plats genom hall, matrum, bibliotek så står den nu i vardagsrummet men sen var vi rätt slut och gick och la oss före kl 20! Mamma somnade snabbt men jag kämpade på till nästan kl 21. 😄
 
Sitter i väntrummet och väntar med en kopp kaffe och en flaks avarten att skölja ur munnen med innan jag går in till tandläkaren. Hunnit köpa en jättegott danskt rådbröd som ska följa med hem och nya borsthuvuden till tandborsten.
 
Jag har fixat stallet och är strax framme på jobbet.
Ganska grinig eftersom klockan helt plötsligt bestämt sig för att sluta mäta något förutom pulsen. Får väl ringa Netonnet och höra med dem om jag kan få det fixat redan idag i butiken eller om jag måste skicka in den :mad:
 
Dricker kaffe ur termosmugg och väntar på pappa... Vi skulle åka runt 8, men halv nio ringde han å sa han försovit sig o de tar trekvart typ... 😑
 
Petar i två presentationer och ett grupparbete men har eg inte ork för något. Men det behöver bli färdigt helst idag, imorgon har jag en mentorträff som jag hade glömt bort, så hinner inte göra så mycket.
 
Ska sätta igång och plugga och skriva inlämning. Jag har varit på utvecklingssamtal med sonen och läst en kurskamratsarbete för feedback till hen.
 
Glömde telefonen hemma idag, kan inte riktigt bestämma mig och det är en befrielse eller stressande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 215
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp