Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AHA! Det var kanske därför jag eventuellt kan ha varit något.. ehm. vass? när jag pratade med min nya kollega idag, som jag aldrig pratat med innan.Jag tänker inte stå emot godissug om det kommer... har mens och jag blir så mycket snällare av choklad då Tyvärr är jag inte sugen på någonting alls så det får nog blir lite framtrollat plock ur kylen för att få lite näring.
Edit: Blev nästan lite småsugen på Gino nu och har iaf kiwi, banan och vit choklad hemma
AHA! Det var kanske därför jag eventuellt kan ha varit något.. ehm. vass? när jag pratade med min nya kollega idag, som jag aldrig pratat med innan.
Han: Hur har du tänkt göra med svensk-engelskan? (Jag ska ha språkvalsundervisningen/stödundervisning i åk 6)
Jag: Jag tänker utforma en planering utifrån vad eleverna har för behov och främst fokusera på svenskan i början.
Han: .. så har inte jag tänkt. Vi brukar skicka med eleverna saker till svensk-engelskan så dom kan jobba ikapp det dom ligger efter med.
Jag: Nu är det ju så att jag är utbildad att undervisa både svenska och engelska och jag tänker bedriva undervisning för att utveckla elevernas förmågor, inte ha någon himla läxläsning. *mycket bestämt*
Han:
Jag:
Lite choklad nästa mens kanske
Eller bjuda honom på choklad.
(Men skåpet ska alltid stå där jag ställer det. Punkt.)
Men om du gör Gino i helgen så kan jag komma förbi och äta en liten del typ nästan allt, men du får lite, jag lovar nästan.Jag tänker inte stå emot godissug om det kommer... har mens och jag blir så mycket snällare av choklad då Tyvärr är jag inte sugen på någonting alls så det får nog blir lite framtrollat plock ur kylen för att få lite näring.
Edit: Blev nästan lite småsugen på gino nu och har iaf kiwi, banan och vit choklad hemma
Och jag vill ha chips och dippJag är så sjuuuukt godissugen men MÅSTE STÅ EMOT!!!!
Jag tänker inte stå emot godissug om det kommer... har mens och jag blir så mycket snällare av choklad då Tyvärr är jag inte sugen på någonting alls så det får nog blir lite framtrollat plock ur kylen för att få lite näring.
Edit: Blev nästan lite småsugen på gino nu och har iaf kiwi, banan och vit choklad hemma
Wow! Vad fina!Jag: ”hmm ok ska börja måla. Ska måla EN tavla att hänga ovanför soffan”.
Ett par månader senare
Visa bifogad fil 43670
Min slocknar vid 5 %Hur låg batteriprocent kan man ha innan paddan slocknar? Det står 7% nu.
Måste mata batteriet …
3 % härMin slocknar vid 5 %