Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Revbensgryta? Vill han dela med sig av receptet?Värst vad alla har städat idag
Själv har jag tittat på en skinka i ugnen... jo, vovvarna har fått sitt också och småpippina - men sen har vi bara softat in julen
Jag borde gå och provsmaka en skinkmacka men jag är fortfarande mätt efter middagen, som bestod i att tjuvstarta julen med makens tjocka-revbens-gryta
Han började med den igår, så ni kan ju tänka er vad smaskens den var idag
Alltså jag känner mig hemsk! Jag är så löjligt oförtjust i barn...
Här med va. Hallå morgonen? Komsi kom.Suck, verkar omöjligt att sova inatt.. nu hade det kunnat få vara morgon...
Här med va. Hallå morgonen? Komsi kom.
Nä, ledig, tack och lov! Jobbar du i morgon?Åh, en till... ja blä. Grymt tur man inte jobbar tidigt iaf! Hoppas du inte heller?
Nä, ledig, tack och lov! Jobbar du i morgon?
Jag har faktiskt en ny sorts sömnpiller jag skulle kunna ta (eller en gammal sort men lägre styrka) - men jag får på riktigt inte upp burken! Helt sinnessjukt svårt. Tryck och vrid står det, och jag trycker och vrider men inte fan öppnas burkjäveln för det.
Jag försöker trösta mig med att jag ändå bara ska träffa min moster och min dementa mamma i morgon, så det gör inget om jag ser halvdöd ut.Skönt! Jag är också ledig . Fast vill inte vara jättetrött ändå :/ men men...
Men nä?! Åh, så frustrerande!! Skitburk.
Jag försöker trösta mig med att jag ändå bara ska träffa min moster och min dementa mamma i morgon, så det gör inget om jag ser halvdöd ut.
Kollar på Michael McIntyre på YouTube. Tips om du behöver ett skratt!