Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Olagligt med julgranar?I dag har vi kopt en ny artificial julgran. Den gamla fick vi for nastan 40 ar sedan nar vi flyttat till Saudi Arabia, (dar julgranar var olagliga da) har nu tjanat oss troget i manga ar, men ska nu pensioneras. Vi fick det av en Amerikansk familj som skulle flytta hem och som bara ville hitta ett gott hem for sin julgran (en modell som kostade flera hundra dollar och som var det finaste vi nagonsin sett) och som har sett vara barn vaxa upp. Tala om nostalgi, jag saknar den redan.
Det nya kostade $500, men sa har nara jul var det 50% av.
Nu ar huset stadat, i ar firar vi pa juldagen (halva familjen ar upptagna pa julafton, de andra ar sjuka) men Maken och jag startar redan i morgon.
Vaknar ännu mer dödssjuk än igår
*djuren. Inte julen.Blev sovmorgon.
Ska tända en brasa och starta en omgång gröt i crock-poten. Sedan jul-serva julen (nytt strö, extra mycket godis osv) och sen är det dags för plugg
Vaknade precis hos min kompis, väntar på att han ska vakna och vi kan fara till en annan kompis på julfrukost.