Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, brev. Precis som jag skrev.Kommer det som snigelpost? Jag trodde du menade email.
Prata inte om det. Jag mumlar ekologisk trädgård eller annat lämpligt när jag traskar bland gräsen och blommorna. Borde klippt för länge sen men det har varit annat före i prioritering de tider det varit svalt nog att gå utomhus. Vissa ställen får nog trimmern förbereda först.Måste klippa gräset. Börjar blir en liten djungel nästan. Små ekar och gulfibblor och prästkragar överallt. Blommorna sparar jag gärna, men ekarna ska bort. De är lite för många, lite för nära huset
Ja samma här. Både med prioritering och trimmer.. Nu regnar det så blir inget klippt idag hellerPrata inte om det. Jag mumlar ekologisk trädgård eller annat lämpligt när jag traskar bland gräsen och blommorna. Borde klippt för länge sen men det har varit annat före i prioritering de tider det varit svalt nog att gå utomhus. Vissa ställen får nog trimmern förbereda först.
Låter underbart!Är på opera (Tosca). Ensam, på en billig galleristol med dålig sikt, för att ibland vill man bara slukas upp av musiken.
Låter underbart!
Perfekt ju, betydligt trevligare med opera också. Blev inspirerad nu till att gå på opera jag med, tack.Och kostar som ett biobesök!