Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg att ICA räknar med att det kommer krävas 10 matkassar för min beställning Hissen lär precis räcka till Men så skönt att ha handlat för hela månaden!
Det är nackdelen med internetbeställa maten. Det blir pappkassar till förbannelse.Såg att ICA räknar med att det kommer krävas 10 matkassar för min beställning Hissen lär precis räcka till Men så skönt att ha handlat för hela månaden!
Här travar de inget på höjden oavsett vara.Färskvaror ?
Jag använder såna kassar till förpackningsinsamlingen tills de går sönder, då slänger jag dem också i insamlingen. Tycker det är smidigt.Det är nackdelen med internetbeställa maten. Det blir pappkassar till förbannelse.
Jag har handlat en del färskvaror, ja.Färskvaror ?
Jag har handlat en del färskvaror, ja.
Såg att ICA räknar med att det kommer krävas 10 matkassar för min beställning Hissen lär precis räcka till Men så skönt att ha handlat för hela månaden!
Så avundsjukSåg att ICA räknar med att det kommer krävas 10 matkassar för min beställning Hissen lär precis räcka till Men så skönt att ha handlat för hela månaden!
Men alltså till det hade jag haft kassar för en livstid. Särskilt om man återanvänder dem. Handlar jag själv har jag ikea kassar och liknande vilka även användas till återvinningen.Jag använder såna kassar till förpackningsinsamlingen tills de går sönder, då slänger jag dem också i insamlingen. Tycker det är smidigt.
Eller om jag ska ge grejer till secondhand så är såna kassar bra också.