Utomhusgym.Har trimmat runt alla buskar i trädgården så nu är jag helt darrig i armarna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utomhusgym.Har trimmat runt alla buskar i trädgården så nu är jag helt darrig i armarna...
Fixar käk nu. Men velar ännu mellan senapssås och pepparrotssås. Har 10 minuter på mig att vela klart.
Fick äntligen tummen ur och fixade katternas gallergrind med så jag kan ha min ytterdörr öppen. Inga är gladare än katterna.
Nu är det officiellt. Jag är antingen senil eller väldigt förvirrad. Eller båda.
Tog grepen och började lyfta ur pingstliljor ur gräsmattan. Det har tydligen varit rabatt där nån gång. Plötsligt anföll knotten. Fick panik och slet av mig glasögonen.
Fortsatte gräva och inser först typ en halvtimme senare när jag skulle ta av dem att jag inte har dem. VAR?
Letade i gräset och rabatterna och försökte minnas var jag var när de åke av. Tog en bra stund att hitta dem.
Jag ska aldrig mer köpa glasögon med tunna metallbågar. De behöver vara skrikfärgade så jag hittar dem