Dammsug inte, det var hemsktFunderar på om jag ska dammsuga eller preppa matlådor för veckan först?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dammsug inte, det var hemsktFunderar på om jag ska dammsuga eller preppa matlådor för veckan först?
Att du inte ska äta glass och sötsaker lärde du dig när du en gång i världen fick diagnosen.Nja, mer att jag inte kan ignorera att jag ätit glass och annat onyttigt eftersom bs plötsligt rusar. Så länge det håller sig på mattan så har det varit mer 'ok'. Har ju faktiskt hållit det bra, om än för lågt. Men för högt var det ett tag sedan.
Tidsberoende. Detta var helt normalt för ett gäng år sen.Rimligt ändå att ligga och sola topless mitt i ett bostadsområde. Dessa hus slutar aldrig förvåna mig.
Jag har åkt inlines! Flera meter kom jag Sambon gick bredvid så att jag kunde hålla honom i handen och så att han kunde rädda mig om jag tappade balansen (hade såklart skydd osv, men det var skönt att inte behöva ramla ) Läskigt, kul och jättejobbigt. Ska hålla lite koll nu efter begagnade inlines och se om jag kanske kan lära mig åka ändå.