Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dina kollegor verkar ha haft en hård valborg
Jag hävdar att det är måndag imorgon är det långfredag pga 30 min längre dag.Vaken. Kaffe. Snart jobb. Vad är det för dag idag? Varför måste man arbeta när det är så fint väder?!
Så många frågor
Jag är väldigt seg på eftermiddagarna så det är skönt att ha det gjort.Morgonpiggt!
Det verkar inte bättre Än så länge två VAB och tio sjuka.
Hur är det ens möjligt...Två VAB och elva sjuka nu
Fast det beror ju på hur många anställda det är? Tror min arbetsplats har ungefär samma sjukfrånvaro varje dag.Hur är det ens möjligt...
Eller demonstrerat hårt.Det verkar inte bättre Än så länge två VAB och tio sjuka.
Jo, men självklart. Men nu låter det ju på @LadyCovergirl som det här är ovanligt och besvärligt att få ihop?Fast det beror ju på hur många anställda det är? Tror min arbetsplats har ungefär samma sjukfrånvaro varje dag.
Det verkar inte bättre Än så länge två VAB och tio sjuka.
Varit och tittat på första lägenheten av typ fyra idag. En ganska trevlig lägenhet men är så himla svårt att titta på en äldre lägenhet när man bor i en nyproducerad. Den kostar dock hälften så mycket men standarden är ju därefter. En tvåa på 63 kvm för strax under 5000:- säger ju det mesta….