Det var en bok där det hände väldigt mycket på bokens 665 sidor! Jag tog och byte till ljudbok, det var enklare att lyssna på bokenLäs slutet och skippa resten... ?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var en bok där det hände väldigt mycket på bokens 665 sidor! Jag tog och byte till ljudbok, det var enklare att lyssna på bokenLäs slutet och skippa resten... ?!
Jo, gränsen Gästrikland/HälsinglandVi bor i Östergötland, du kanske längre norrut?
Jo, gränsen Gästrikland/Hälsingland
Fast jag har också autism och ADHD (+ ett jäkla morgonhumör ) och det är faktiskt inte en ursäkt till att ligga och sova när det är bestämt att man ska flytta.Haha nejdå.
Orkar bara inte med en sur son just nu.
Hans adhd och autism spelar in med.
Men jag sa åt honom igår att lägga sig i tid.
Han brukar sköta tidernaFast jag har också autism och ADHD (+ ett jäkla morgonhumör ) och det är faktiskt inte en ursäkt till att ligga och sova när det är bestämt att man ska flytta.
Jag vet att vissa saker kan vara svårare när man har autism och ADHD. T.ex. att komma i säng och/eller att somna i tid. Men nu verkar det ju som att ni hade bestämt en tid där ni skulle flytta/måla om och då får han skylla sig själv om han varit vaken halva natten.
Skulle han göra likadant om han hade bestämt tid med någon utanför familjen? Dvs bara skita i det och fortsätta sova för att han tycker att han inte sovit klart. Om inte så är det enkelt, bara att bita i det sura äpplet och gå upp trots att det tar emot.
Nu förstår jag lökarna men löven äter inte klipparen upp löven och bajsar ut dem i 1000 delar i andra änden?Ja kan inte klippa än. Måste få bort mattan av fjolårslöv och så måste vårlökarna blomma klart.
Man bara kan inte meja ner scilla puschinia, bårstjärna och gullvivor.
Åååh! Älskar magnolia.
Tänkte gå till Botaniska i stan nästa vecka, hoppas att magnolia blommar här då.
Ja, det är klart att det kan bli fel ibland. Men i grund och botten handlar det ju om respekt för andras (i detta fallet din) tid. Det finns saker man kan "ställa in" pga en dålig natt, men en flytt eller liknande tycker inte jag är en sådan sak eftersom det ofta innebär mycket logistik runtomkring.Han brukar sköta tiderna
Men just idag så blev det fel.
Men jag accepterar inte det så klart.
Vet inte riktigt hur det blev ett citat men hoppsanJag tänkte detsamma men tar bilen
Min med!Jag med! Det är min dröm att någon gång ha ett magnoliaträd
Jag klipper runt dom tills dom döttJa kan inte klippa än. Måste få bort mattan av fjolårslöv och så måste vårlökarna blomma klart.
Man bara kan inte meja ner scilla puschinia, bårstjärna och gullvivor.