Balkongen städad och maten lagad och äten. Nu ännu en soffpaus innan duschen hägrar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klippt gräset
Jösses!!Gjorde grannen igår, har sambon tänkt göra ikväll
Du verkar vara en väldigt omtänksam och mjuk person så antagligen lever han som han har lärt!Spenderat en nästan orimligt stor del av dagen med att titta på och gulla med kycklingar.
Sedan har jag och sonen ränt i butiker pga behövde typ en grej från vardera butik…
Hängt tvätt ute för första gången i år! Grejat lite planlöst i trädgården och grundat en ny odlingsbädd med kartong och höns- och kaninbajs. Önskar att jag hade tillgång till halm/silage att fylla upp bäddar med, men bonden hade redan kört allt till skogs när jag frågade.
Ätit kvällsmat ute på verandan i solen på sonens initiativ och förundrats ännu en gång över att han är så omtänksam och fin.
Men så fint sagt, tack snälla!Du verkar vara en väldigt omtänksam och mjuk person så antagligen lever han som han har lärt!
VAD HAR JAG SAGT OM ATT BALANSERA PÅ STEGENHängt upp min solcellslykta balanserande längst upp på stegen. Jag svajade en del - hade låst upp dörren för säkerhetsskull - men det gick.
Jösses!!
Jag har satt mina tre olika klippare på laddning idag...
Varför kämpa? Livet är för kort för att läsa böcker man inte tycker om! Välj en annan!Kämpar med en bok som jag inte tycker är bra. Hoppas hela tiden att den ska bli bättre.
Jag hör till dom som har svårt att ge upp en bok. Mest för att jag är nyfiken på slutet även om den i seg.Varför kämpa? Livet är för kort för att läsa böcker man inte tycker om! Välj en annan!
Jag kom till sjunde boken i en serie och den var väldigt seg, men jag vill verkligen veta hur slutet skulle bliVarför kämpa? Livet är för kort för att läsa böcker man inte tycker om! Välj en annan!
Jag hör till dom som har svårt att ge upp en bok. Mest för att jag är nyfiken på slutet även om den i seg.
Brukar bli ungefär en per år som jag ger upp.
Läs slutet och skippa resten... ?!Jag kom till sjunde boken i en serie och den var väldigt seg, men jag vill verkligen veta hur slutet skulle bli
Köp högre stege!!!!!!!!Hängt upp min solcellslykta balanserande längst upp på stegen. Jag svajade en del - hade låst upp dörren för säkerhetsskull - men det gick. Måste köpa mer leicakulor men balkongen börjar bli lite mer organiserad.
Haha nja. Om jag ger upp efter 50 sidor och boken har 400 så är det svårt att fatta.Läs slutet och skippa resten... ?!
Så är det ofta för mig också….Haft några helt okej dagar, då kommer såklart ångesten efteråt. Måste reda ut den.
Precis!Vi bor i Östergötland, du kanske längre norrut?
Ja kan inte klippa än. Måste få bort mattan av fjolårslöv och så måste vårlökarna blomma klart.Precis!
Jag bor i norra Småland och släppte ut Skalman i söndags. Då hade alla grannarna redan klippt sina gräsmattor.