Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissa att jag hoppade högt inatt efter att jag konstaterade att spindeln var försvunnen när jag var klar med tandborsten och något svart rörde sig på golvet! Det var en liten hårtuss från ena hunden som rörde sig i vinddraget när jag skulle skynda mig ut från toaletten.Högg första bästa spindeldiskussionsknapp.
Jag ligger här i soffan med rejält ökad puls och smygande panikkänslor, vill fly ut från lägenheten - trots att spindlarna ni pratar om inte är ens i närheten av min lägenhet . Den logiska delen av mig säger att jag är en tönt, den fobiska delen försöker dra igång en panikreaktion. Dvs perfekt nivå av exponering här på forumet just nu, eftersom logiken fortfarande kan överrösta och säga till kroppen att det inte finns någon anledning att bli hysterisk. Så nu har jag tvingat mig att läsa igenom varje litet ord ni skriver, och tackar högre makter för att det inte dykt upp nån bild (spoilerknappen tänker jag låta förbli oklickad idag).
Förutom egen spindelterapi i lightversion njuter jag av det faktum att detta är första dagen på en ledig vecka. Har promenerat med hästen (och såg då även nån liten svart spindel ute, men där är jag inte alls lika rädd för dom...), tagit bilder på hästarna i stallet med systemkameran och köpt hem jord till mina tomater. Nu är det viloläge en stund så jag förhoppningsvis kan få upp en jordsäck i lägenheten sen, alternativt så blir det en tripp till Arlanda istället - det märker vi
Då hade jag plockat dem en och en och stoppat tillbaka i påsen igen.Bara så onödigt. Sedan att katten smiter in i köket och jagar torrisar gör det ännu värre. Fick lyfta ut henne och hon fäktade vilt. Lyckan är att hon fått klorna klippta på kliniken så hon kan inte haka sig fast på samma sätt som hon brukar. Det var nästan en halv påse RC.
Då hade jag plockat dem en och en och stoppat tillbaka i påsen igen.
Fortsättning i min resa till att bli vvs:are. Det kan nog ligga något i att hydroforen saknar luft. Trycket är ganska lågt och den verkar megafylld med vatten då jag inte ens kan se någon vattennivå i sidoröret som egentligen ska ligga 2/3. Vi får försöka tömma vatten/fylla luft då. Hur gjorde folk innan internet och bukeOm det är dåligt med tryck/luft i blåsan så jobbar den hela tiden, du ser det på en liten rund "termometer" som finns på den, ser nästan ut som en luftklocka som du kollar däcktrycket med men mycket mindre, blev du klokare av det blajet...............Mvh dålig förklarare
Jag har varit på väg att hoppa ut ur en bil i farten (från passagerarsätet då) för att föraren vägrade köra åt sidan och stanna för att ta hand om en spindel på insidan av vindrutan. Ett under att ingen blev döv av mina panikvrål .Gissa att jag hoppade högt inatt efter att jag konstaterade att spindeln var försvunnen när jag var klar med tandborsten och något svart rörde sig på golvet! Det var en liten hårtuss från ena hunden som rörde sig i vinddraget när jag skulle skynda mig ut från toaletten.
Jag är så otroligt nojig nu att jag sitter misstänksamt och tittar i bilen för att se om det finns någon spindel där, jag skulle i värsta fall kunna köra av vägen eller panikstannat på motorväg och hoppa ut gallskrikandes om någon trillar ner i en tråd framför mig.
Jag ska få ny toasits
Var tvungen att maila vaktmästaren och fråga om jag ska köpa en själv eller ej.
Men de byter.
Hade planerat att ladda upp och fixa cv:t på datorn och söka lite jobb. Jag har någon mental blockering mot att göra datorsaker. Tror att det är för svårt. Nu har jag en fil på ett bärbart medium (vad det nu kan heta, en liten sak som man kan ladda upp filer på). Måste få ìn mitt senaste jobb på listan. Alazzi - tant. Uppvuxen utan internet och dator.