Som @Gnist säger, vi har andra forum exakt för det ändamålet.
Gissar att det inte skulle bli poppis om allmänt och trådarna började flöda över av rena djurinlägg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men var ska vi dra gränsen? Ngn har en katt, en hund, ngt ett barn, ngn tränar, någon lagar mat. Allt det finns det trådar för.
Det blir ju jättesvårt om man inte får nämna ngt som har en egen tråd.
Det är väl bara att skrolla!
Idag var det rätt lugnt på jobbet, så jag kunde faktiskt jobba på utan stress och förhoppningsvis är det lika lugnt resten av veckan. Efter jobbet åkte jag och handlade, sen hem, släppte ut hundarna (till helgen pl-koll på den yngre ) och pysslade faktiskt lite ute nu när snön äntligen försvunnit på sina ställen.
Perfekt rännarväder
Blöta misärsnön som kom finns inte något kvar av
Hoppet om att det finns en vår i antågande, lever alltså vidare
I övrigt är det rätt lugnt på alla fronter, Pixie har pl-undersökning framöver och ögonlysning planeras för båda.
Båda bör också löpa under senvåren/tidiga sommaren. Vi ska sponsra lokala bhkl och ställa på deras inoffare i början av juni och tanken är väl att det ska bli nån officiell utställning för båda tjejerna i år också.
Sen hoppas jag såklart på en ljuvlig liten hög av blå räservalpar i sensommar/tidig höst
Någon är missnöjd...
Någon rejsade runt hela huset och lyckades landa i matskålenNågon är missnöjd...
Alternativt tror att det är ett pussel
Hatar när det händerNågon rejsade runt hela huset och lyckades landa i matskålen
Det är de för de flesta, men om alla skulle börja uppdatera i den här tråden allt de gör med sina hästar, hundar, gerbiler etc etc, så vad är poängen med att ha underforum för djur?
Att man i ett inlägg också nämner något man gör med sitt djur (var på stan, gjorde xx, gick ut med hunden/matade katten, nu iväg till yy) är en sak, men om det man skriver i inlägg efter inlägg handlar enbart om djuret, så passar det faktiskt bättre i underforat för djurslaget. Det är liksom därför de finns..
Tips: Rapportera inlägg ni inte tycker hör hemma i tråden.Det här forumet ska ju inte vara hästrelaterat. Och därmed väl inte heller om andra av våra husdjur?
OK att nämna djuret i samband med annat, men men djureet ska väl ändå inte vara huvudämnet i inlägget.
Det är lycka det!Hörrni, kl är 19 och solen har inte gått ner än
Det är ju matte som placerat skålen fel. Igår pågick kattfotbollsvm tydligen i köket. I matskålen 1 ggn och flyttade på mat och vattenskål 2 ggr.Någon rejsade runt hela huset och lyckades landa i matskålen
Varför!?Jag vill ha spöregn och mörker