Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sådana jag haft under flera säsonger nu inomhus, de kommer kanske i 15-20 st i grupp över ett par dagr.Knappast rymt från huset, jag funderade på att slänga ut den när jag upptäckte att den försvunnit men det ska bli så dåligt väder så jag tyckte samtidigt synd om den. Här finns nyvakna flugor, är varmt och torrt och håller den sig bara undan så jag slipper se den så kan vi samexistera.
Alltså honorna finns året runt inomhus och kan bli upp till 7,5 cm! https://skillingaryd.nu/natur/motet-del-49-storre-husspindel/
Det låter inte som stor husspindel tyvärr utan som dallerspindlar.Det är sådana jag haft under flera säsonger nu inomhus, de kommer kanske i 15-20 st i grupp över ett par dagr.
Eller fågelspindlar… Nä det är faktiskt större husspindel. Inte dallerspindlar, det är ju ännu vidrigareDet låter inte som stor husspindel tyvärr utan som dallerspindlar.
Fast husspindlarna kommer ju inte i grupper?Eller fågelspindlar… Nä det är faktiskt större husspindel. Inte dallerspindlar, det är ju ännu vidrigare
Årsta har varit superbra med Sparky!Min vet har bara drop-in på måndagar så jag har bokat oss till en annan, Årsta vet klinik @Hoarfrost var inte du där med Sparky för ett tag sedan?
Hon fortsätter att krafsa och nu har hon ingen aptit så det brinner i knutarna.