Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade ställt mig där och dansat lite i bikini för att se hans reaktionSitter på balkongen och väntar på att bli insläppt i lägenheten så att jag kan packa väskan och gå ner till stranden i några timmar (har inte semester men började jobba 06:30 för att kunna ta långlunch à 3-4 timmar). Det som stoppar mig är att maken sitter i videomöte vid skrivbordet precis innanför balkongdörren, och det vore nog en gnutta opassande om jag svassade förbi i bikini i bakgrunden. Riktigt så roligt behöver vi inte ha det!![]()
Sitter på balkongen och väntar på att bli insläppt i lägenheten så att jag kan packa väskan och gå ner till stranden i några timmar (har inte semester men började jobba 06:30 för att kunna ta långlunch à 3-4 timmar). Det som stoppar mig är att maken sitter i videomöte vid skrivbordet precis innanför balkongdörren, och det vore nog en gnutta opassande om jag svassade förbi i bikini i bakgrunden. Riktigt så roligt behöver vi inte ha det!![]()
Har också upplevt dessa biverkningar av Covid-19-viruset.Särbon höll på att bomba ett rätt viktigt Teams-möte halvnaken (han hade just klivit upp, dvs bara kallingar). Tack och lov för blurrad bakgrund säger jag bara![]()
Det är ändå inte som på det nationella mötet då vi hade paus och någon kollega glömde stänga av ljudet. Jag bara antar att hen hade datorn i sovrummet...Har också upplevt dessa biverkningar av Covid-19-viruset.
Det är ändå inte som på det nationella mötet då vi hade paus och någon kollega glömde stänga av ljudet. Jag bara antar att hen hade datorn i sovrummet...![]()