Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade ställt mig där och dansat lite i bikini för att se hans reaktionSitter på balkongen och väntar på att bli insläppt i lägenheten så att jag kan packa väskan och gå ner till stranden i några timmar (har inte semester men började jobba 06:30 för att kunna ta långlunch à 3-4 timmar). Det som stoppar mig är att maken sitter i videomöte vid skrivbordet precis innanför balkongdörren, och det vore nog en gnutta opassande om jag svassade förbi i bikini i bakgrunden. Riktigt så roligt behöver vi inte ha det!
Sitter på balkongen och väntar på att bli insläppt i lägenheten så att jag kan packa väskan och gå ner till stranden i några timmar (har inte semester men började jobba 06:30 för att kunna ta långlunch à 3-4 timmar). Det som stoppar mig är att maken sitter i videomöte vid skrivbordet precis innanför balkongdörren, och det vore nog en gnutta opassande om jag svassade förbi i bikini i bakgrunden. Riktigt så roligt behöver vi inte ha det!
Har också upplevt dessa biverkningar av Covid-19-viruset.Särbon höll på att bomba ett rätt viktigt Teams-möte halvnaken (han hade just klivit upp, dvs bara kallingar). Tack och lov för blurrad bakgrund säger jag bara
Det är ändå inte som på det nationella mötet då vi hade paus och någon kollega glömde stänga av ljudet. Jag bara antar att hen hade datorn i sovrummet...Har också upplevt dessa biverkningar av Covid-19-viruset.
Det är ändå inte som på det nationella mötet då vi hade paus och någon kollega glömde stänga av ljudet. Jag bara antar att hen hade datorn i sovrummet...