Skojar du. Det klafsar på gräsmattan.
Här med . Från stora torrsprickor i leran under gräset till klafs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skojar du. Det klafsar på gräsmattan.
Här stod ett par stackars män och betraktade sin vattenfyllda tomt längs gamla E4:an utanför Linghem. Pumpar och slangar försökte förgäves tömma diväteoxiden.Skojar du. Det klafsar på gräsmattan.
Ok, katten ville gå ut fast det regnar Hon kommer nog in och vrålar snart
Nja.... Nog för att jag också tycker att det är dags för lite soligare dagar nu, så kan jag väl inte riktigt hålla med om att det bara får regna oktober-mars. Hur sjutton skulle grödorna växa ? Jag har en mycket bättre lösning: Regn på nätterna, sol på dagarna !Alltså drömmar, orka.
Ytterligare en regnig dag. Jag vill bara spy på det.
Jag har egentligen inget emot regn men det ska vara okt-mars, inte på sommaren.
Ska fylla på kaffekoppen och sen fixa dagens motionsrunda.
Jag menar såklart inte att det inte får regna ngt. Men jag tror att vi har haft 3 dagar på typ 3 veckor som det har varit uppehåll helt och det är extremt.Nja.... Nog för att jag också tycker att det är dags för lite soligare dagar nu, så kan jag väl inte riktigt hålla med om att det bara får regna oktober-mars. Hur sjutton skulle grödorna växa ? Jag har en mycket bättre lösning: Regn på nätterna, sol på dagarna !
Här stod ett par stackars män och betraktade sin vattenfyllda tomt längs gamla E4:an utanför Linghem. Pumpar och slangar försökte förgäves tömma diväteoxiden.
Jag är så glad för det regn som kom inatt, hoppas på mer ihållande resten av veckan. Här behövs det och jag är ändå på jobbet. Regnar det nu kan det få bli fint nästa vecka när jag ska ha hantverkare och fixa både tomt och hus.
Skicka hit, men ingen åska för ena vov är rädd för den.Åh fy kan tro det
Du kan få vårat!!! Vi har fått för en stund
Skicka hit, men ingen åska för ena vov är rädd för den.
Visa bifogad fil 149372
Idag fyller min livskamrat 40 år! Han var 25 när vi träffades. Time flies
Ingen åska här
Här minskades 33 till 11. Varav en del kommer nu. Ingen förmiddagspromenad.Klibbigt med åskvarning här också. Men de har iaf dragit ner från 45mm till "bara" 30mm
Lyckas inte få bort detta.Varit hos frisören och kapat 15 cm. Detta är verkligen perfekt längd för mig enligt frisören och jag håller verkligen med