Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det värsta beslutet att ta, men också det rätta.Pratat med en djursjukvårdare, som tyckte det var helt rätt beslut att ta bort ponny istället för att börja utreda tänder, stödfodra massor mm. Han är trots allt snart 30 år..
Så nu ska jag ha tag i en veterinär som tycker samma sak och kan skriva intyg till försäkringen. För det kostar ändå en slant att avliva..
Har gråtit konstant sen typ klockan nio i morse. Börjar kännas i kroppen nu..
Har du kollat med försäkringsbolaget om de täcker en ålderdomsrelaterad avlivning?Pratat med en djursjukvårdare, som tyckte det var helt rätt beslut att ta bort ponny istället för att börja utreda tänder, stödfodra massor mm. Han är trots allt snart 30 år..
Så nu ska jag ha tag i en veterinär som tycker samma sak och kan skriva intyg till försäkringen. För det kostar ändå en slant att avliva..
Om veterinären skriver ett intyg så gör de det. Inte annars. Så om veterinären inte skriver intyg vet jag inte hur jag ska göra..Har du kollat med försäkringsbolaget om de täcker en ålderdomsrelaterad avlivning?
Om veterinären skriver ett intyg så gör de det. Inte annars. Så om veterinären inte skriver intyg vet jag inte hur jag ska göra..
Pratat med en djursjukvårdare, som tyckte det var helt rätt beslut att ta bort ponny istället för att börja utreda tänder, stödfodra massor mm. Han är trots allt snart 30 år..
Nu har lite mer än ett dygns jobb avverkats. Skönt ändå att dygnet var rent ut sagt ett riktigt skitdygn så man slipper drabbas av fomo på semestern.Har lite mer än ett dygns jobb kvar. Sen har jag semester. Har inte haft semester på 2år och förra året jobbade jag och pluggade heltid samtidigt. Vad jag längtar.