Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyller du i dag? Stort grattis i så fall!Familjen har varit här och firat min födelsedag. Alla åkte för en dryg timme sen, inklusive barnen som åkte till sin pappa... Åkte till stan och köpte sushi till kvällsmat som nu intagits på baksidan. Kan inte bestämma mig för om det är skönt eller ledsamt att vara ensam ikväll...
Grattis på födelsedagenFamiljen har varit här och firat min födelsedag. Alla åkte för en dryg timme sen, inklusive barnen som åkte till sin pappa... Åkte till stan och köpte sushi till kvällsmat som nu intagits på baksidan. Kan inte bestämma mig för om det är skönt eller ledsamt att vara ensam ikväll...
Tack! Ja, det är mest skönt för jag är ganska introvert egentligen men kontrasten blir alltid så stor efter en dag med sällskap.Fyller du i dag? Stort grattis i så fall!
Kan kanske räknas som skönt eftersom du har blivit firad tidigare idag?
Familjen har varit här och firat min födelsedag. Alla åkte för en dryg timme sen, inklusive barnen som åkte till sin pappa... Åkte till stan och köpte sushi till kvällsmat som nu intagits på baksidan. Kan inte bestämma mig för om det är skönt eller ledsamt att vara ensam ikväll...
Vet känslan, tudelad.Tack! Ja, det är mest skönt för jag är ganska introvert egentligen men kontrasten blir alltid så stor efter en dag med sällskap.
Gör som @cambodia - ge bort det.Skulle behöva gå med pant med, men måste gå 2km så är inte supersugen.
Men får ta tag i det.
Imorgon åker ungen iväg en vecka. Han ser fram emot det
Ja det var en toppendag!Vet känslan, tudelad.
Hoppas att du är nöjd med firandet.