Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 149417
Det har regnat inatt tur att dom lovar strålande sol hela nästa vecka som kompensation
Ja men det är ju inte konstigt det är ju frukost. Nu var det ju sötetårta.
Inga bekymmer med det.Jodå visst är det skillnad men ändå . Mormor kunde äta semla till frukost
Hon var extrem sockerråtta hehe. Minns en gång när jag var i tidig tonår och jag hade sovit där och hjälpt henne på natten (parkinson) för att avlasta morfar och hon skulle ha semla till frukost och frågade om jag med ville ha? Absolut inte till frukost! Då ville jag ha morfars havregrynsgröt som var så speciellInga bekymmer med det.
Det skulle jag också kunna. Det är ju mest bröd...Jodå visst är det skillnad men ändå . Mormor kunde äta semla till frukost
Jag hade sovit länge, ätit frukost länge, städat för att ha det gjort och bakat bröd.första semesterdagen. Vad gör man ens?
jag går 05.30 varje dag så sova länge försvinnerJag hade sovit länge, ätit frukost länge, städat för att ha det gjort och bakat bröd.
Asch då, men då hade jag iaf gjort övriga saker!jag går 05.30 varje dag så sova länge försvinner
första semesterdagen. Vad gör man ens?
Den hade jag redan druckit upp innanInte Trocadero
Skönt! Dela med dig!Ska snart åka iväg till läkaren, en ny som jag inte träffat innan.
Det är sol och varmt idag, så eftermiddagen tänkte jag spendera simmandes på utebadet.