Blev så nyfiken du skulle inte kunna lägga in en bild på det ?Japp, mintgrönt
Jag har alltid drömt om ett grönt kopparbadkar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev så nyfiken du skulle inte kunna lägga in en bild på det ?Japp, mintgrönt
Det är ju kaklet som är grönt, själva badkaret är vanligt.Blev så nyfiken du skulle inte kunna lägga in en bild på det ?
Jag hade förväntat mig något mer.. vet inte exotisktDet är ju kaklet som är grönt, själva badkaret är vanligt. Visa bifogad fil 148719
Totalt gräsligt!
Ja, planen är att slänga ut skiten och sätta in nåt utan badkar. Trots småbarn i familjenJag hade förväntat mig något mer.. vet inte exotiskt
Men riv ut det om det inte passar dina/era behov tycker jag
Du skulle nog må bättre om du började äta mat på regelbundna tider. Är ju ofta du skriver att du glömt äta eller att du bara ätit tomater mm. Insulinet ska inte användas istället för att sköta sig med mat. Det är en hjälp när man behöver det.Fasiken, började plötsligt svettas och darra. BS 2.8. Det gick upp och behövde parera med insulin men tog uppenbarligen för mycket. Från 13.8 till 2.8 på några timmar är inte roligt. Hittade som tur är en ask sorbet och sitter och tuggar i mig lite. Så tråkigt när man får tvinga sig i något man i vanliga fall tycker är gott.
Vi badade i badbalja för småbarn tills vi var i skolåldernJa, planen är att slänga ut skiten och sätta in nåt utan badkar. Trots småbarn i familjen
Kan du sätta en badkarssits tvärs över? Då kan du sitta ner och lugnt lyfta över benen, och om blodtrycket svajar så sitter du åtminstone nerDet är ju kaklet som är grönt, själva badkaret är vanligt. Visa bifogad fil 148719
Totalt gräsligt!
Jag badades också i en badbaljaVi badade i badbalja för småbarn tills vi var i skolåldern
Ok, för mig är det ingen stor grej att höra, därav att jag har svårt att se problemet. Jag skulle iaf aldrig göra mig av med badkar så länge jag har småbarn!
Jag river hellre ut det vill inte lägga flera hundra på en sits. Låter hellre bli att duscha när jag är själv hemmaKan du sätta en badkarssits tvärs över? Då kan du sitta ner och lugnt lyfta över benen, och om blodtrycket svajar så sitter du åtminstone ner
Jag hade ett inbyggt badkar i min lägenhet i Uppsala. Och fönster. Jag älskade badrummet trots att jag inte badade, bara duschade. Och kaklet var ljust havsgrönt.Blev så nyfiken du skulle inte kunna lägga in en bild på det ?
Vi har aldrig haft badkar när jag växte upp. Jag fattar faktiskt inte varför man ska ha det heller. Har tusen gånger hellre en riktig dusch. Bebis och småbarn kan bada i balja.
jag drömmer om ett badrum med mintgrönt kakel och platsbyggt badkar ska byggas när jag fått ihop pengarna. Helst grön toa och vask också.Japp, mintgrönt