Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du att det är ett problem att ha missat att den regeln bara gäller vid vinterväglag? Märklig inställning tycker jag. Du får gärna förklara din ståndpunkt mer i detalj.Då är det ju tur att vi som kör ofta med släp är uppdaterade
Håller med dig @Shaggy jag kör släp nån gång varje vecka men missat detta.Menar du att det är ett problem att ha missat att den regeln bara gäller vid vinterväglag? Märklig inställning tycker jag. Du får gärna förklara din ståndpunkt mer i detalj.
Som tidigare skrivits så lär de han ändrat texten för så har det inte stått när jag läste på sist.
Japp, alltid lär man sig något! Undrar när det där ändrades. Kanske längesedan? För min del har det liksom aldrig blivit aktuellt att kolla upp det, för behovet har inte funnits.Då är det ju bra att ni får lära er vad som gäller
Jag hoppades oxå på att 25cm snö o blåst skulle vara ett skämt men det verkar tyvärr inte zåJag hoppas verkligen att 10mm nederbörd och nollgradigt imorgon är ett aprilskämt. Särskilt som jag måste ta pendeln.
Vad finns det att förklara? Att några fick lära sig något nytt?Menar du att det är ett problem att ha missat att den regeln bara gäller vid vinterväglag? Märklig inställning tycker jag. Du får gärna förklara din ståndpunkt mer i detalj.
Hoppas detsamma, men jag hör ingen blåst ännu, men det kommer nog lite senare till Mälardalen än till er gissar jag.Nu blåser det här, hoppas vi slipper dom 25cm snö dom hotat med,jag levde på hoppet att det var ett aprilskämt.
Här uppgraderade smhi sin prognos till orange ,stråket av den färgen går rakt över mig.Hoppas detsamma, men jag hör ingen blåst ännu, men det kommer nog lite senare till Mälardalen än till er gissar jag.
Men usch, hur går det?Väntar på ambulansen, livet gåt upp och ned.
Ta hand om er alla!
Ta hand om dig!Väntar på ambulansen, livet gåt upp och ned.
Ta hand om er alla!