Idag var det dags för årets första - av förhoppningsvis flera - besök på Norrvikens trädgårdar, ljuvligt med knoppande kejsarkronor och fantastiska blommande kamelior och narcisser i växthuset. Samt som alltid kalasgod mat i Orangeriet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har inte mobilt bank-id? Det funkar de gånger jag har loggat in på 1177 från jobbet.
Med skrapa och hällrengöring gick 25 % bort. Blev till slut så förbannad att jag slängde på Icas allrengöring som var mycket starkare blandad än rekommendationen, och då gick det mesta äntligen bort. Nu är kanske 10% kvar.Lagt disken i blöt och städat min fruktansvärda spis - massor av sås med mjölk i, kokade över i går och nu var allt fastbränt. @Görel tips, jag skrapade först bort allt 'på ytan' och sedan använde jag någon vanlig spisrengöring och gnuggade med en miracle svamp, de är verkligen otroligt effektiva och nu har jag en ren spis igen. Kan verkligen rekommenderas.
Aprilväder, det är sedan gammalt ju.Jaha, det är beräknat att komma en massa snö imorn. Hejja april vad det svänger
Med skrapa och hällrengöring gick 25 % bort. Blev till slut så förbannad att jag slängde på Icas allrengöring som var mycket starkare blandad än rekommendationen, och då gick det mesta äntligen bort. Nu är kanske 10% kvar.
Aprilväder, det är sedan gammalt ju.
Funkar inte tyvärr.Försök med en mirakelsvamp
åhh då är det dags att åka dit!Idag var det dags för årets första - av förhoppningsvis flera - besök på Norrvikens trädgårdar, ljuvligt med knoppande kejsarkronor och fantastiska blommande kamelior och narcisser i växthuset. Samt som alltid kalasgod mat i Orangeriet.