Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg ett helt sjukt ekipage som man får köra på AM-kort, ett helt lastbilsekipage. Både bil och släp.Ser att det ska införas prövotid för AM-kortet, äntligen en bit på väg
Ok. Bra att du hittat nåt som funkar. För mig skulle den lösningen vara katastrofal.För att jag har lärt mig att det funkar bäst för mig. Inte få panik över att ha vaknat utan slappna av och tillåta mig att vara vaken lite. Då somnar jag om så fort jag lägger ifrån mig mobilen.
Ja det är skönt.Ok. Bra att du hittat nåt som funkar. För mig skulle den lösningen vara katastrofal.
Är det det sista nu?Nähä, tjugo minuter försenat på ultraljudet. Tråkigt att vänta!
Japp, det blev det sista. Allting såg bra ut så nu behöver vi inte göra fler ultraljud.Är det det sista nu?
Ja alla ska ju bara sitta och vänta på att jag kommer...Och vilket konstigt folk vi har som tycker att vården ska lösa allting på studs.
Känner att det där är ju rätt milt och var glad du inte har utekatt. Då hade det kunnat vara en levande liten krabat som lagts i sängen.
Härligt!Japp, det blev det sista. Allting såg bra ut så nu behöver vi inte göra fler ultraljud.
Min stallkatt brukar rada upp sina troféer inne i hästarnas boxar. Han är rätt förtjust i hästarna - speciellt shettisen - så jag antar att han vill imponera på dem...Känner att det där är ju rätt milt och var glad du inte har utekatt. Då hade det kunnat vara en levande liten krabat som lagts i sängen.
Mvh Diabetikern som senast hon var kattvakt hade en katt som klättrade genom fönstret med en vattensork mitt i natten och la i sängen