Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste säga att jag ibland älskar webbshoppar. Detta trots att jag så långt som möjligt vill stödja fysiska butiker osv. Men nu sitter jag här med så ont i foten att jag knappt kan stå och min medicin börjar ta slut. Gick in på ett nätapotek, fick fram min medicin hur smidigt som helst, samt den enda smärtlindring jag vet att fungerar för foten och betala med swish. Allt ska skickas till min närmsta instabox (ca 100m bort) och komma fram imorgon. Känns väldigt lyxigt.
Tog äntligen tag i att rensa godislådan. Jag skäms lite.. Det blev två stora kassar med sånt som nyss har gått ut i datum till mina allätande kollegor och en del som fick slängas pga jättegammalt och stenhårt.
Efter rensning..
Jag är för trött på kvällarna!Hur i hela friden kan du ha sånt hemma utan att äta upp rubbet
På just den butiken behöver man vara växtkunnig.Arbetsdagen är slut. Skönt!
Nu ska jag snart ut i växthuset och plantera mitt nyinköpta valnötsträd i en stor kruka. Hoppas det överlever! För 60 kr på Lidl får man inte hoppas för mycket dock.
Ja, jag litar inte på att växterna håller för utomhusbruk så att säga. Därav växthusPå just den butiken behöver man vara växtkunnig.
en bekant köpte glatt ett litet äppelträd. Vi bor i zon III- IV.
Äpplet var härdigt i zon I
Jag är så otroligt sliten och nere idag, det är tur man har sin hund klistrad vid sidan då som står ut med alla kramar och pussar.