Nu ska jag göra mig redo för jobbet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom lite snöflingor i morse, nu blött uteHär är det vitt på marken.
Du verkar ha en bra psykolog?Nu ringde iaf psykologen och ursäktade sig med att det var något akutärende, så vi ska ha samtal imorgon istället.
Han är fantastisk, har haft honom i över fyra år. Han jobbar på psykiatrin som chef och har inte så många patienter, så lägger ned mycket energi på dom han har känns det som.Du verkar ha en bra psykolog?
Jag har en på min Vc, som inte något att hurra för
Ska dit imorgon, lär vara på väg hem efter max 10 min...
Plocka bort sulorna bara då. Broddarna är ju lätt att skruva ur själv när det är dags.Varning för snö idag och jag har hovis om två timmar och tänkte ju plocka av brodd och det snösulor Men det får banne mig funka!
OkHan är fantastisk, har haft honom i över fyra år. Han jobbar på psykiatrin som chef och har inte så många patienter, så lägger ned mycket energi på dom han har känns det som.
Och din adress är ...?Tog äntligen tag i att rensa godislådan. Jag skäms lite.. Det blev två stora kassar med sånt som nyss har gått ut i datum till mina allätande kollegor och en del som fick slängas pga jättegammalt och stenhårt.
Efter rensning..
Jag tycker också det där är krångligt. Måste alltid när jag ska smörja händerna tänka efter om jag behöver ordna till håret först.Rimligt att först smörja in händerna med en massa handkräm och sedan direkt sätta upp det för dagen nytvättade håret i en knut. Inte så lyckat.
Hittade du den på det sista stället du letade på? Brukar vara så.Lugn bara, allt kommer fram så småningom...
Jag fann idag en duk som jag letat efter, minst 10 ggr, på exakt det ställe där den låg idag Hustomtarna levererar
Nej, den låg där jag redan hade tittat 10 ggr - där den inte varit hela tiden, för att helt plötsligt finnas där igenHittade du den på det sista stället du letade på? Brukar vara så.
Nej, den låg där jag redan hade tittat 10 ggr - där den inte varit hela tiden, för att helt plötsligt finnas där igen