Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte i kruka, det kan jag aldrig tänka mig. Dessutom går det klippa det.
Jag är tveksam till att just det här trädet klarar sig utanför växthuset vintertid.Har sager de (Wilamette University) att man kan dra upp dem 2-3 ar i kruka, men att sedan behover man satta ut dem. U of W Har gratis radgivning lite overallt i var dal om notter. Haromkring har vi jattelika not odlingar, huvudsakligast valnotter och hasselnotter men aven notter som pecan och cashew finns i mindre skala. Det kan ju tankas att de inte ser vitsen med att vaxa ett stort valnots trad i kruka. (Hasselnots trad, Filbert, recommenderas om man vill ha nottrad i kruka.)
Jag är tveksam till att just det här trädet klarar sig utanför växthuset vintertid.
Ser inte varför det inte skulle gå? Klart att det ger större skörd i sitt naturliga element, men som en kul grej är jag verkligen inga problem.
Hassel har jag i mängder på tomten, så det tänker jag inte ha i kruka.
Jag tycker att man kan erbjuda båda delar vid t.ex. föreläsningar. Det kan ju både sitta folk och lyssna på plats samtidigt som man spelar in föreläsningen och erbjuder den digitalt...Samtidigt kan det leda till att andra grupper blir utestängda. Digitala lösningar kan ju också skapa utanförskap. Personligen är jag mkt positiv!
Inte idag hade olika strumpor häromdagen. Men å andra sidan ser ingen mina strumpor mer än hemma.Rockar ni sockorna? Eftersom jag jobbar på skola gör jag det trots att jag har väldigt svårt för att ha olika strumpor.
Joggat 5.3 km med intervaller.
Nu kaffe och macka och ladda för NP.
Visa bifogad fil 141547