När min pappa nyser gömmer sig hunden hos mamma...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja, jag halvligger alltid i soffhörnet när jag författar mina böcker...
Funkar hyfsat, men jag hade mer än gärna haft ett hemmakontor också . Men tyvärr finns inte den platsen i vårt lilla hus!Bra att det funkar för dig Har tyvärr fått rejält ont i nacken och spänningshuvudvärk så måste nog tänka på arbetsställningen. Eftersom jag redan har så mkt problem med min kropp så vill jag göra det jag kan om jag själv kan styra ngt.
Rimligt ändå att nysa så högt att det ringer i öronen sedan.
Alltså vad är det för fel på folk? Bråttom till pendeln och springer ner för rulltrappan. Någon bumpar in i mig bakifrån. Whatever, lätt hänt, hen vill väl också med pendeln.
Bump igen.
Knuff framåt.
Blir irriterad men vill bara på pendeln innan de stänger.
Kommer innanför dörrarna och får en knuff framåt till. Och sen en till som inte ens är en knuff det är en människa som går rakt in i mig.
Går tills gångarna smalnar av och stannar mitt i och vänder mig. Knuffmannen är typ två gånger längre än mig och väger väl tio gånger så mycket. Står typ 5 cm från mig som någon jäkla saltstod och stirrar på mig.
Frågar mannen vad hans problem är?
Får ett flin och kort skratt som svar, varpå han börjar gå in i mig igen. Står kvar. Säger åt honom att jag kommer inte flytta mig om han inte backar och slutar knuffa och gå in i mig. Flin och kort skratt som svar. Någon spärr har idioten i alla fall för han promenerar inte rakt över mig trots att han skulle kunna, men in i mig.
Som tur är kommer en annan man och säger till honom att han får ta och skärpa sig. Jag backar två tre steg från knuffmannen för att försäkra mig om att han inte tänker meja ner mig.
Går sedan för att sätta mig och när jag ska sätta mig kör han Någon tjurrusning för att kunna knuff till min ryggsäck.
Alltså vad i helvete kokar av ilska.