Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde ha använt min retroaktiva lön till tex nya däck till bilen, men istället köpte jag en uppsättning dubbelsängslakan i percale från min favorittillverkare. Ser det som ett tecken att de jag tittat på lääänge var på rea (plus att de inte längre gör percale-lakan :cry: ).

Hoppas nu innerligt att de finns kvar för det verkade lite tveksamt om de faktiskt fanns i lager.
 
Kollar på Youtube och käkar ost m kex. Blev en snabb tur ut till Halle idag. Gjorde påsar och pussade på honom. En vilodag där han bara får vars häst och matte får vars soffpotatis 😂❤️
 
Konstaterar återigen att åååh så skönt att fixa stallet utan att slösa tid i mobilen; var effektiv utan att stressa under de 3,5 timmar jag var där idag och då fixade jag två boxar klara och körde pållan en halvtimme (tar ju en del tid före och efter körning). Så skönt! Lagom när vi skulle köra försvann ju solskenet men blev en härlig körtur I skritt och la också in lite trav och igår blev det en kvarts skrittarbete barbacka på ridbanan 😍.
Och ehum. Öppna plast på ett påskägg med svampkniven vänd mot mig var ju smart, råkade rispa mig själv i ena tutten...🙄.
 
Äter shortbread och tänker tillbaka på resan till Skottland när alla som bodde på herrgården fick evakueras pga. brandlarm kl. 03 och stå ute i 5 grader i några timmar. Och hur våra väskor (och allt i rummet) var dränkta av äckelvatten som droppade genom taket :rofl: Men deras shortbread - 10 av 10 :D
 
Och nu ar varen har pa riktigt :banana::bow:😎 ☀️ :bow::banana: and life is good!


Screen Shot 2024-03-12 at 6.29.41 PM.png
 
Har mailat chefen på bostad om att jag anser att har rätt till att få den 35 år gamla spisen utbytt.
Ska bli intressant och se vad hen svarar.
Jag kommer dra det till hens chef om hen nekar.

Godkänt räkningar. Stör mig på att Telias inte har kommit än.

Snart på väg till jobbet. Jobb 8-16
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 187
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 334
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 154
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp