Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rimligt ändå att nysa så högt att det ringer i öronen sedan.
Det gick så långt en gång att grannen frågade mig vad det var för konstiga ljud som kom från min lägenhet. Skämdes lite då, haha.Haha jag har alltid tänkt att det är en "gubb-grej" att skriknysa. Min pappa gjorde alltid det och ofta på hästryggen Minns när han skulle rida ut på sin nya häst (hingst som typ endast gått i ridhus) första gången och han bara "AAAAATJOOOOOOOOO!!!!!"
Min morfar nyser så högt att jag och mina kusiner sprang och gömde oss när vi var små och han satte igång. Han förvarnade liksom med ett "aaaaaaaaaa" (då sprang vi) "TJOOOOOO!" Så det ekade.Haha jag har alltid tänkt att det är en "gubb-grej" att skriknysa. Min pappa gjorde alltid det och ofta på hästryggen Minns när han skulle rida ut på sin nya häst (hingst som typ endast gått i ridhus) första gången och han bara "AAAAATJOOOOOOOOO!!!!!"
Det gick så långt en gång att grannen frågade mig vad det var för konstiga ljud som kom från min lägenhet. Skämdes lite då, haha.
Ja! Jag nös extra mycket den 8e mars!Jag gillar dock att du tar tillbaka skriknysningen av gubbarna!
Det är imponerande! Jag brukar ofta lyckas nysa så jag gör ofrivilliga situps och sträcker en muskel.Rimligt ändå att nysa så högt att det ringer i öronen sedan.
Tja, jag halvligger alltid i soffhörnet när jag författar mina böcker...Sitter och funderar på att åka till kontoret. Det lockar inte direkt att ge sig ut i kollektivtrafiken.
Jag kan utföra mitt jobb hemma, skulle behöva skriva ut lite möteshandlingar, men jag har en skrivare i källaren jag kan använda. Samtidigt så har jag bättre arbetsställning om jag sitter i en kontorsstol med justerbart bord än att jag halvligger med datorn i en schäslong