Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inget sånt hemma, det har jag nästan aldrig.Ta en kaka,godiz,glazz
Gör det ! Jag ska göra mitt lilla pass också när jag kommer in från hästarna...funderar över att köra ett pass med gummiband.
honungJag har inget sånt hemma, det har jag nästan aldrig.
Det skulle inte jag heller vara. Mvh den som ringer polisen med jämna mellanrum pga rutorna skallrar pga epa nissar.
Ser inte vad som är så roligt med miljöförstöring?Kollar på FlightRadar och undrar varför jag ens sopsorterar Helvete vad det flygs flygplan.
Vegan, äter inte honung, och har därför ingen hemmahonung
Eeewww, tänker tillbaka på mitt extrajobb som tidningsbud. Tänker inte gå upp sådana tider igenDotterns crossfit är klar och hon står i duschen. Jag ska äta mat
Tidig läggdags sen. Väckning 4.42 imorgon!
Äsch, tänkte inte på det.Vegan, äter inte honung, och har därför ingen hemma
Värdet har gått upp till normala nivåer nu, men jag är ändå sjukt yr
Åh en "frysöverraskning" på menynTagit fram något ur frysen som jag tror kan vara en chili. Ska bli spännande att se vad det de facto är när jag tinat den
Eeewww, tänker tillbaka på mitt extrajobb som tidningsbud. Tänker inte gå upp sådana tider igen
Eller åka direkt från partyt till jobbet04.40 vore en rimligare tid för att gå och lägga sig
Eller åka direkt från partyt till jobbet
Jag har sovmorgon denna vecka. 5.20 typ är det dags att gå upp.Dotterns crossfit är klar och hon står i duschen. Jag ska äta mat
Tidig läggdags sen. Väckning 4.42 imorgon!