Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det som stressar upp med larmtest?Sen är det test av larm idag och det är en sak som stressar upp mig. Det är bara en massa småsaker som sagt.
Väntar på läkaren på psyk. Gillar inte när det är nya läkare och man måste dra upp sin life story igen. Borde ha en powerpoint eller något.
Jag brukar försöka notera var jag ställt mig. Men på jätteparkeringar är det svårt ändå.Jag kommer ALDRIG ihåg var bilen är på stormarknadsparkering, eller valfri annan parkering för den delen. Finns det mer än 5 rader att välja på kan man räkna med att jag virrar runt som en yr höna tills jag gått förbi samtliga rader minst tre gånger. DÅ ungefär brukar jag hitta biljäveln (oftast i en helt annan ände av parkeringen än jag trodde att den stod i). Det bästa är att jag alltid försöker göra det lite sådär lagom casual, så att omvärlden inte ska tro att jag är den där personen som tappar bort sin egen bil på en sketen parkeringsplats. För det är jag ju inte! Jag bara, eh, ser till att få lite extra motion när jag ändå är där
Be hen att läsa din journal ordentligt? Där borde nästan allt redan. Enda problemet är väl om du fått fel behandling och diagnoser.
De säger alltid att "Jag har läst din journal, men du får gärna berätta själv hur det är?" Och det är ju en sån himla stor fråga. Man kan ju inte bara säga "dåligt" och gå vidare.
Åh fy, hatar sånt! "Berätta om dig själv".. Och så feltolkas hälften av det man säger ändå.
Suck!De säger alltid att "Jag har läst din journal, men du får gärna berätta själv hur det är?" Och det är ju en sån himla stor fråga. Man kan ju inte bara säga "dåligt" och gå vidare.
De säger alltid att "Jag har läst din journal, men du får gärna berätta själv hur det är?" Och det är ju en sån himla stor fråga. Man kan ju inte bara säga "dåligt" och gå vidare.
Jag kommer ALDRIG ihåg var bilen är på stormarknadsparkering, eller valfri annan parkering för den delen. Finns det mer än 5 rader att välja på kan man räkna med att jag virrar runt som en yr höna tills jag gått förbi samtliga rader minst tre gånger. DÅ ungefär brukar jag hitta biljäveln (oftast i en helt annan ände av parkeringen än jag trodde att den stod i). Det bästa är att jag alltid försöker göra det lite sådär lagom casual, så att omvärlden inte ska tro att jag är den där personen som tappar bort sin egen bil på en sketen parkeringsplats. För det är jag ju inte! Jag bara, eh, ser till att få lite extra motion när jag ändå är där
Samma härDe säger alltid att "Jag har läst din journal, men du får gärna berätta själv hur det är?" Och det är ju en sån himla stor fråga. Man kan ju inte bara säga "dåligt" och gå vidare.