Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, förutom kvargen så lät det där gottJag bestämde mig precis för att te, kvarg med hjortron, och gifflar är en lunch
Bra att hundarna skällde! Men det kan även ha varit några ungar som utmanade varandra. Men man vet aldrig.Undra om någon försökte reka ett inbrott här nyss. Jag stod i köket ca åtta meter från ytterdörren när det knackade riktigt hårt på dörren. Hundarna skällde och rusade mot dörren. Jag tänkte först att det var ett paket från Outnorth som kom oannonserat. Jag var vid dörren fem sekunder senare, men det var ingen där.
Bra att hundarna skällde! Men det kan även ha varit några ungar som utmanade varandra. Men man vet aldrig.
Det är skönt att ha hund, de verkar undvika de husen tack och lov.Jag tror inte att det var ungar, det var en så väldigt hård och distinkt knackning. Men det är så klart omöjligt att veta. Det har dock varit väldigt mycket inbrott häromkring.
Jag ändrar mig. Det är nog ett stålstick.....När man hittar ett kopparstick från 1800-talet för 10 kr.... Ska jag ha i mitt skrivrum !
Visa bifogad fil 52303