Var köper du ramarna?
Jag är en sjukt vän limmare, så det känns kul.
Smyckestillbehor.se! Men det finns säkert lite överallt, jag googlade och tog typ första resultatet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var köper du ramarna?
Jag är en sjukt vän limmare, så det känns kul.
Det låter som en dum idé, det kommer bli bättre
Du är inte ensam
Jag vet att det är en dålig idé att ge upp. Men det är jobbigt att veta att livet aldrig kommer bli som jag vill.Gör inte det. Hoppas du får må bättre snart .
Ärligt talat verkar din ungdomliga granne vara en riktig utmaning för nerverna. Noll hyfsVaknade inatt kl 04.30 av att jag trodde att ASAP körde en privatkonsert i min lägenhet. Men... Nejdå det var bara den ungdomliga grannen som kört igång. Min kristallkrona skakade och basen dunkade i kroppen. Tryckte in ett par rejäla öronproppar men är ändå ett vrak idag. Kaos.
På väg till butiken för ett par timmars jobb.
Ärligt talat verkar din ungdomliga granne vara en riktig utmaning för nerverna. Noll hyfs
Måste säga att du tar det väldigt bra!Nej mem hon har ett par skruvar lösa. Har läxat upp henne nyss. Hennes kommentar: ”ojdå, det är verkligen sjukt lyhört”.
Det det är inte riktigt problemet
Trist med människor som förstör för andra. Inte kul att att få sin nattsömn störd på det viset....Nej mem hon har ett par skruvar lösa. Har läxat upp henne nyss. Hennes kommentar: ”ojdå, det är verkligen sjukt lyhört”.
Jag vet att det är en dålig idé att ge upp. Men det är jobbigt att veta att livet aldrig kommer bli som jag vill.
Nej mem hon har ett par skruvar lösa. Har läxat upp henne nyss. Hennes kommentar: ”ojdå, det är verkligen sjukt lyhört”.