Jag klarar inte åka dit själv.Ingen annan här som varit eller ska tända ljus på kyrkogården?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag klarar inte åka dit själv.Ingen annan här som varit eller ska tända ljus på kyrkogården?
Fel av mig. Övermorgon ska det vara.Nej, Icas grejer kommer först i morgon.
Den kryddstarka maten är ett recept jag plockat upp någonstans. Det är med kokosmjölk, wokgrönsaker, kyckling och så sambal oelek, samt lite salt och curry. Det äter jag med äggnudlar.
Åh, sånt är så gott. Och sambal är så användbart, det blir en god hetta av det.Nej, Icas grejer kommer först i morgon.
Den kryddstarka maten är ett recept jag plockat upp någonstans. Det är med kokosmjölk, wokgrönsaker, kyckling och så sambal oelek, samt lite salt och curry. Det äter jag med äggnudlar.
Jag önskar innerligt att min - uppenbarligen - jaktbegåvade katt kunde lära sig att låta bli ekorrar. Idag hittade jag nummer två - halväten - i ena hästens box.....
(Är det vanligt att katter lyckas fånga ekorrar????)
Jag önskar innerligt att min - uppenbarligen - jaktbegåvade katt kunde lära sig att låta bli ekorrar. Idag hittade jag nummer två - halväten - i ena hästens box.....
Jag kan påminna dig om att inte skaffa hund så får du påminna mig!Mår mycket bättre nu. Pratat med hundens uppfödare och det känns verkligen som rätt beslut ändå. Nu ska jag ta och bara vara ett tag, helt utan hund. Men om några månader så sitter jag säkert här och beklagar mig för att det suger i hundköpartarmen
Låter bra!Jag kan påminna dig om att inte skaffa hund så får du påminna mig!
Vet att en stallkatt i ett av de stall jag har stått i, fångade ekorrar och åt uppJag önskar innerligt att min - uppenbarligen - jaktbegåvade katt kunde lära sig att låta bli ekorrar. Idag hittade jag nummer två - halväten - i ena hästens box.....
En stallkatt jag kände - en av de bredare grabbarna - han tog änder i dammen intill.Blir att fixa med ytterfiltret i morgon efter jobbet. Nu orkar jag inte. Hostan håller på att ta kol på mig...
Vet att en stallkatt i ett av de stall jag har stått i, fångade ekorrar och åt upp
Ingen annan här som varit eller ska tända ljus på kyrkogården?
Ingen annan här som varit eller ska tända ljus på kyrkogården?